I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent

2006-01-26 15:51

Matforum?

skulle man inte kunna tänka sig ett mat forum här på whoa? där man kan få tips på recept, schysta mat ställen i olika städer?? iställe för att göra en tråd för att få svar. Eller sitta o kolla igenom alla för att få sitt tips man vill ha.....

tycker det skulle vara riktigt schyst för det finns ju många här som e just intresserad av just mat eller nyfiken på nya resturanger osv

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-01-26 16:20
mat är kul. däremot vet jag inte om det lämpar sig som forum. skall fundera på det, men första tanken är att det hör kanske inte hemma här på whoa :)
Göteborg på låtsas.

2006-01-26 16:55
hobbs P21
- Whoa täcker nog det mesta så jag ser ingen anledning att inte ett matforum borde komma upp!

2006-01-26 17:21
jag tycker man ska slopa blandat och graffitti forumet helt och hållet och införa två nya: matforum och sex&samlevnad.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2006-01-26 18:58
Deja vû...
Producent

2006-01-26 19:48
hobbs P21: varför skullle inte ett matforum höra hemma på whoa??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-01-26 21:11
Fumez>
Varför ska man ha ett matforum när man skulle få mer uppmärksamhet när man postade sina trådar i blandat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-26 21:15
anikken, fumez.. vet inte. första tanken bara. hade väl iofs passat bra iom att det är en massa studentajävlar och folk som precis flyttat hemifrån här. hmm
Göteborg på låtsas.
Poet

2006-01-26 22:40

Blandat forumet har allt att erbjuda, annars kan man söka på
google. Det behövs inte ett matforum.
What I said, yo!

2006-01-26 22:50
så mkt seriösa mattrådar kommer inte upp så att vi behöver ett matforum.
och OM det skulle finnas ett matforum så skulle det överfyllas med "vad ska jag äta idaaag??" och det är nog inte riktigt tanken :)
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>