I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-07 20:20

Träningstrådar

Jag vet att träningstrådar ska in på sportforumet, men om man ser till vilka som är mest aktiva i sportforumen så är det till största delen killar. Därför går det inte att göra en träningstråd i sportforumet som riktar sig till tjejer, gör man det blir resultatet att man inte får några svar.. Går det att göra träningstrådar i blandat utan att den blir bortlyft till sportforumet? Jag har fått tillåtelse till detta en gång tidigare. Det är många tjejer som tränar här och vill diskutera detta med andra.

Jag vet att Whoa är ett hiphop-community etc.. men ändå.

"Help the grown folks, they need more help than the children do"

2006-02-07 21:26
Tjejer, Hur tränar ni? 215 S 05-04-23 11:40

Du har ju redan skapat en sådan tråd som ligger i blandat sedan way back, varför frågar du?
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2006-02-07 21:28
+ att det va du sjlv som skrev inlägget så tråden åkte up idag :S

http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2006-02-07 21:30
Men jag vill starta andra trådar som har med tjejträning att göra. Tror du att jag glömde bort att jag startade den tråden? Och den tråden är undantaget som jag skrev om i mitt tidigare inlägg.

2006-02-07 21:38
Anledningen till att det är få tjejer i sportforumet är väl delvis att få tjejer startar trådar där. Go break some ground.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-02-07 21:54
Refused P25
Jag har gjort det ett flertal gånger utan någon som helst respons, men varje gång jag startar en i blandat så är det många som svarar, tills tråden lyfts till sportforumet och då är det ingen som svarar.

2006-02-08 01:38
"Vilken musik lyssnar du på under ditt aerobicpass?"

Nämen.. det lär väl finnas communitys/forum där du förmodligen lär få fler svar och mer intresse?

Här är de flesta tjejer sunkiga eller spinningtjejer... skulle jag gissa vilt på :P
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-02-08 12:20
Kontrast P21
Det du skriver stämmer iofs. Men här är de flesta ändå i min ålder, överallt annars är det folk som antingen är mycket äldre tanter eller mycket yngre småtjejer. Fast du har ju rätt. Tack.