whoas moral!
whoas moral är den lägsta någonsin, nu har tråden om varför klubbtråden försvan tagits bort p.g.a ni inte tillåter snakk om droger, men det är ju förfan ingen drog. det är en jävla godis som är laglig i ALLA länder som finns, så sluta leka världspolis å bestämma vad som är droger å inte å visa att ni inte är helt pantade, för detta var fan det sämsta jag vart med om från whoa, RIKTIGT besviken på hur ni beter er, men alkoholen som är livsfarlig det nyttjar ni säkert hur jävla mkt som helst, SKÄMMS på er! en smäll på fingrarna bör ni ha för det dära, nazistfasoner ni pysslar med., jävlat REN idioti från er sida! godis med cannabissmak är som sagt ingen drog utan en godis helt utan thc, (det som är det olagliga i cannabis) sen att ni inte vet att cannabis är helt ofarligt å borde legaliseras kan man ju skylla på¨att ni är olärda å dumma, fast att ta bort en tråd om godis? ta å rykk upp er nu!
((MAAD))
Redaktionschef
2006-02-15 17:44
Ingen aning vad som ligger bakom att tråden togs bort, men när du är så puckad att du jämför vårt sätt att arbeta på whoa med "nazistfasoner" så blir jag inte särkilt överasskad.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Ditt inlägg " cannabisklubbor " i Allmänt om whoa har flyttats till Papperskorg. Anledning: det finns en anledning... vi tillåter inte droger på whoa bountyboo som tog bort den, å det var om GODIS, är inte det facistfasoner? bara för att hon själv anser att det är en drog? för det är ju bara godis, INGEN thc... typ som inkvisitionen eller nazisterna gjorde, doms åsikter väger högre än sanning och därför jag sa att det var nazistfasoner, förlåt om du tykker det var ett starkt ord men det är ju faktiskt så... inte ens svenska lagar säger att det är olagligt men på whoa då jävlar...
((MAAD))
simpel, vad säger du ens? din länk funka inte heller.,..
((MAAD))
sjukt fel belv de där RIKTIGT besviken på hur ni beter er SKÄMMS på er jävlat REN idioti från er sida ta å rykk upp er nu! nazistfasoner ni pysslar med ...vi fattar att du är ledsen! sås
DING DONG
varför kallar du mig sås? jag fattar inte varför du säger att jag är ledsen när jag inte är det heller, du antar bara massa saker så va tyst nu grabben...
((MAAD))
Hangaround
2006-02-15 18:00
och jag åkte på en varning för jag länkade till ett ställe där man kan köpa såna klubbor, och precis som henke så är jag helnöjd:D
ja det var ju tur, tänk om dom hade beställt godis därifrån =)
((MAAD))
Hangaround
2006-02-15 18:13
davve_d vill bara säga att du har helt rätt ang det här. vore det förbjudet att prata om alkohol här skulle dom inte plocka en tråd som handlade om alkoholfri öl, det är jag helt säker på. Och det är exakt samma sak. dom är inte mer än människor även fast jag tvivlar på att dom skulle be om ursäkt för en sån här sak, det är nog att..hrm.."begära för mycket". så förvänta dig ingenting, du får vara nöjd över att du vet att du har rätt.
Toastare
2006-02-15 22:27
jag tog bort den för att Tech länkade till sidan som gjorde att orginaltråden togs bort. Eftersom det är en sida som försespråkar droganvändande (det är inte nån jävla godisaffär) Bra att du gör en NY tråd, du får gärna messa mig i fortsättningen.. eller ja, antar att du vill att andra ska läsa så då får du gärna skriva i min gästbok. har inte sett den första tråden, men jag antar att du fick en anledning av den adminen som tog bort den. Sen antar jag att den blev borttagen för att diskussionen ledde in på droger... och att vi inte vill ha de diskussionerna här (finns flashback till det) sorry att du blev så arg.. det är att ödsla energi på fel saker. Jag är inte omänsklig utan kan även erkänna att jag har fel, om jag nu har det. så nästa gång, skriv direkt till mig
Jag skyller allt på Emma!
bountyboo, jo jag vill ju messa dig å inte snakka med whoa direkt, jag har fått bilden av att du inte är allsmäktig här utan är en av alla admins och jag vill veta om dom säger samma sak som dig, du har redan utrykkt dig när du skrev att det var en knarktråd när det var om godis, och varför tog du bort hela tråden och inte bara techs inlägg då? och vad är det för fel att länka till en sida som förespråkar om något? alkohol är väll lika mkt drog som cannabis? klotter är minst lika olagligt som cannabis, så jag fatta inte riktigt hur admins i storhet såg på det, inte din åsikt.. och sen tog du bort tråden som jag gjorde om klubbor, det var Inte jag som gjorde orginaltråden om klubborna i blandat, utan jag gjorde bara en i allmänt för jag var nyfiken på hur ni tänkte, men då tog du bort den med... och jag visste inte att det var du som tog bort den från blandat, utan det fikk jag veta nu.. du måste släppa garden mot cannabis, du ser det som ett heroin, för du tog bort en tråd tidigare om när jag frågade om marocko i helhet och om det var lagligt å så med cannabis å om det var lätt å fixa där osv, och det tykkte jag åxå var fel men det orkade jag inte ens bry mig om, tykker whoa i allmänhet borde vara helt öppna för cannabis med tanke på att ni är öppna för alkohol, och graff. och cannabis är ju faktiskt ofarligt... inte amfetamin eller benso eller nå sånt vi snakkar om, en växt är det... men nästa gång du tar bort en tråd p.g.a det så kan vi ta en disskusion om cannabis i din gb om det är det du vill? men techs ord räkker gott för mig! nu vet jag att jag har rätt... så takk för mig =)
((MAAD))
jag tror det betyder Whore
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Oh, Tech har sagt att du har rätt ja. Lönt att vi ens försöker då...
Hangaround
2006-02-16 00:58
hahaha, jag är fett bra helt enkelt:D
Hangaround
2006-02-16 01:00
davve_d men nu gjorde du ett stort fel, du blandade in subjektiva åsikter(iofs är väl alla åsikter subjektiva) i det du skrev, det är helt irrelevant vad du tycker om CB.
chisel, säg din åsikt gärna, tech, jo men mina åsikter om cannabis är relevanta med tanke på att dom gärna får svara på det åxå, hur dom tänker å ser på det hela om cannabis, och är ju inte så att jag har skrivit något som inte stämmer eller är en fråga från individ eller inte? det jag skrev var bara massa följdfråger till hon som jag kom på samtidigt som jag skrev, grundtråden handlar givetvis om klubborna... sry, sen att tech skrev att jag hade jag inte kunde vänta mig en ursäkt osv och att han tykkte jag hade rätt väger ändå något, för jag förstår att dom inte kommer göra något åt saken, dom kommer ju inte ta bort hons adminstatus å ge mig en tårta, men att nån fler som skrev i tråden var på min sida, sen att bounty hade sagt sitt så tykkte jag att det var läge att lägga ner, men men... jag är lite snurr så.
((MAAD))
Hangaround
2006-02-16 02:25
Toastare
2006-02-17 11:43
du måste släppa garden mot cannabis, du ser det som ett heroin, för du tog bort en tråd tidigare om när jag frågade om marocko i helhet och om det var lagligt å så med cannabis å om det var lätt å fixa där osv, och det tykkte jag åxå var fel men det orkade jag inte ens bry mig om, tykker whoa i allmänhet borde vara helt öppna för cannabis med tanke på att ni är öppna för alkohol, och graff DU vet inte ett jota om vad jag tycker. Jag som admin representerar whoa och vad vi har kommit fram till. Eftersom detta är en ungdomscommunity så har vi bestämt oss för att droger inte ska förekomma här, i största möjliga mån. Det samma gäller alkohol, även om det är lagligt för folk över 18 år. Graffiti är inget som måste vara olagligt, resten av den diskussionen tänker jag inte ta upp. Men whoa är iaf inte ett forum där vi tillåter folk diskutera hurvida man kan få tag i röka i marocko eller inte. Då kan man vända sig till Backflash (som alltid finns för de som vill göra saker som man inte får lov att göra här)
Jag skyller allt på Emma!
cannabis behöver inte heller vara olagligt, om man talar om det i andra länder, men det ansåg du, och disskutera om hurvida det är lagligt eller inte i andra länder är väll ändå en fråga som inte berör svenska lagar på något sätt? jag menar om man disskuterar graffitit om hur man klottrar på tunnelbanor och tåg osv sprollar ju, ? för det är ju faktiskt olagligt fast många inte tykker att det ska vara så, sen flashback är ett forum pakkat med nazister å främlingsfientlig information som jag inte hänger på. men visst godis har jävligt mkt med något av detta att göra egentligen , men om nån postar en tråd om olagliga målningar tar du bort den då? tar du bort en tråd om det är en rappare som propagerar som fan för cannabis? för det var ju därför du tog bort godistråden, för att någon länkade till en sida vars dom propagera för cannabis, men det är bra att du tipsar om flashback vars dom propagerar för ännu värre saker.. så ta gärna bort ditt inlägg om det ska va rätt detta...
((MAAD))
Det spelar ingen roll öht att man får (eller inte får) diskutera graffiti, alkohol, analsex, godisklubbor eller annat. Du har din syn på cannabis och whoa-crew har sin. Passar det inte så passar det inte... Längre än så kommer du inte komma hur mycket du än försöker.
BountyBoo F26 Admin ska man inte ens få diskutera alkohol menar du???...då ere ju tamefan dagisnivå här o lika illa som lunar..www.moral.nu skulle nog bli ett passande namn...
en död moderat är en bra moderat
Jag tror många av de som arbetar med whoa nyttjar såväl alkohol som cannabis och andra substanser. Drogtrådarna kastas inte för att vi personligen är anti cannabis, det är för att elvaåringarna som hänger på whoa inte behöver mer drogromantik än den de redan utsätts för utanför whoa. Vi har ett visst ansvar gentemot våra användare. Jag är för ett totalförbud mot alkoholtrådar också för det är samma lika. Grejen är bara den att man måste börja någonstans och ibland är det svårt att dra den gränsen. Drogtrådarna skapas ofta av folk som precis upptäckt cannabis och som tycker det är coolast i världen att röka. Många skriver i trådarna bara för att visa att de flummar, som ett slags statement. Lite på samma sätt som de "coola" i högstadiet står i rökrutan. Vill ni snacka om droger så hänvisar vi till swecans forum. Jag vill inte hänga ut någon admin, moderator eller webmaster som missbrukare. Jag bara utgår från hur det ser ut i samhället i övrigt och av hur jag levt mitt liv tidigare.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se