I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-20 11:29

www.forumsplit.nu

nämen ärligt...Howser, du vet vi snackat om det ;) splitta upp lyricism, audio å battle i olika språk...please

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
---Albert Einstein

2006-02-20 18:15
nej, fyfan vad rörigt. posta de engelska grejerna på den utländska delen då ;)

lika mycket respons här som där antar jag.
 i get more pussy then panty!
Producent

2006-02-21 11:27
tror fler kommer posta sina engelspråkiga texter och låtar om det blir en uppdelning och delvis få feedback ...
vilket man ínte får om man postar en engelskspråkig låt eller text :)
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-02-21 11:45
Tycker att det skulle bli för stor proportion av sidan som ägnas åt en liten dels av dess syfte. Min åsikt är att det räcker gott som det är nu faktiskt, och att om det känns trångt och man inte får så mycket respons där kanske man borde satsa på att få ut musiken på skiva osv istället... det är väl inget som ska påverka nåt beslut, men rent personligen tycker jag det vore soft om hiphopen distansierade sig (lite åtminstonde) mer från internet än tvärtom...

2006-03-01 16:11
Varför får man ingen feedback om man droppar nåt på engelska? kan kidsen inte förstå utrikiska eller??
Tror du mej inte? Fråga min mamma!