Producent
2006-02-27 15:38
????
varför e det en bild på en brud på startsidan? hehehe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Det är möjligt att jag har extremt dålig syn, dator, webbläsare och/eller fantasi. Jag fattar inte vad eller vem du pratar om. Fixa screenshot?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Producent
2006-02-27 15:43
klickar jag på startsidan så e det en bild på en brud där precis ovanför där dom skriver nyheter...hehe....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Creepy shit. Ser fortfarande inget. Bilden har ingen liten adress?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Producent
2006-02-27 15:46
nope...går inte att klicka på den alls.....=)
nej, det är en brud, ser ni väl
www.gbg031.se
Producent
2006-02-27 15:48
ne inte för då e det en brud...hehe...fan va skumt att det e bara jag som kan sen den =)
har hon stövlar på sig?
"life's a garden, dig it."
balhoo hon är naken!
www.gbg031.se
Du tänker inte på den lilla fula och fjantiga fågeln som sitter och värmer stjärten på loggan? Människor har misstagit fåglar för tjejer tidigare, absolut inget att skämmas för...
Producent
2006-02-27 15:55
Hahahahahhaahahaa
Brutal fucking murder!
Producent
2006-02-27 15:57
vafan gör hon där?
Haha. Vem i hela fridens namn är det? Antingen har Stuck eller howser skaffat ny flickvän och är extremt stolta, eller så är det ett nydesignat virus av en uppenbart exibitionistisk och egenkär, kvinnlig hacker.
Producent
2006-02-27 15:59
jag hackad? hur fan ska det gå till när bilden e på whoa....=)
Producent
2006-02-27 16:01
eller så kanske hon e kär i mig o vill visa det så dom har fixat så bara jag kan se henne =D
Psst. Enligt bilden du la upp verkar Norton inte riktigt glad på dig. Fråga honom om allt står rätt till, han har kanske några svar till dig.
Producent
2006-02-27 16:06
phlegm: du tänker på att den har utgått? det e den gammla norton...sitter på en ny har bara inte orkat ta bort den gammla =)
Fumez Jag tänker på gamla norton, ja. Han som är röd, arg och frustrerad.
Producent
2006-02-27 16:14
kör på en ny....så nå virus eller så kan det omöjligt att vara....om det skulle vara så varför just bara på whoa???
Fumez Kan inte speciellt mycket om datorer, så allt mitt dravell om norton är bara dåliga gissningar och ännu sämre antagningar. Nå väl, det intressanta just nu är ta reda på vem flickebarnet är, varför hon bara hälsar på i din dator och exakt vilka andra typer av sidor du besökt, låt oss säga, de senaste 48 timmarna...
Producent
2006-02-27 17:23
Jågurt: det går inte ens att klicka på bilden...har testat...onej jag har inte klipp in det själv. Tyvärr så e jag ingen datanörd så jag vet ej hur jag skulle gå till väga om jag skulle vilja ha gjort det phlegm: ja du det e några sidor...fast dom går jag jämt in på + att jag körde en scan imorse på datorn innan jag stack iväg till gymet...
Producent
2006-02-27 17:24
om jag trycker på engenskaper på bilden så får jag bara fram whoa`s adress....
Hmm.. Skumt! Om du högerklickar, händer inget då? Om du kollar "Visa > källa" och sen kikar runt där, ser du något skumt? Om inte annat så kanske den har bränt in i skärmen Fumez, hehe
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
skadat asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kolla källan. visa > källa, och kolla efter adress till bilden. men klicka inte PÅ bilden, utan brevid.
hetnos: haha..ja, eller så..
han har sagt att han inte kan klicka på bilden. Läskunskap är the shit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-02-28 17:46
nu e hon äntligen borta =)
han har sagt att han inte kan klicka på bilden. Läskunskap är the shit. klicka inte PÅ bilden, utan brevid. Som sagt .. läskunskap.
ModernDrunkard: Haha, skönt att du kommer med en sådan kommentar när det uppenbarligen är du som inte kan läsa.
Jaja, han skojade, det var väl rätt uppenbart. Men jag vill veta vem tjejen var, hon var ju söt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår