I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-01 23:31

Kläder

Är nyregistrerad användare här på Whoa och funderar över varför jag inte hittar någon avdelning för hiphop-kläder, streetwear, accessoarer o.dyl. Borde det inte vara en given del?

Om inte så ställer jag fråga här istället... Var handlar allt folk sina kläder?

./

2006-03-02 18:56
h&m och jc.. gå å kolla där..

2006-03-02 19:44
Blandat FAQ:

Finns det några bra butiker på nätet?
Zoovillage
Funkyfashion
Junkyard
Newwest
Emceeclothing
Sneakersnstuff
ProStuff

2006-03-02 19:56
chisel, finns det forum där så man kan diskutera kläderna, se bilder på polare/nät-polare som har kläderna osv osv? isåfall, woooow.

hokke, ja, dom har ju SÅ mycket street där, verkligen.
 i get more pussy then panty!

2006-03-02 20:18
Jag svarade på den andra frågan, som löd: Var handlar allt folk sina kläder?

2006-03-03 01:33
thanks alot chisel, lite långsökt ställe att kolla på ;)

newwest förresten... är det någon som kan gå i god för dem? verkar inte vara så mycket verksamhet där, med tanke på att deras butik i uppsala försvann för länge sen, vad än hemsidan säger

2006-03-03 01:42
hmm det var ju inget nytt/bra på de där länkarna...

ingen som kan rekommendera någon utländsk webshop? och kom inte med någon amerikansk. hittade ett par schyssta dojor på drjays.com men började ju gråta när jag påminndes om alla skatter och tullavgifter :(

2006-03-03 21:19
starta en tråd i blandat istället och snacka! =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Manager

2006-03-03 21:21
Varför finns det inget forum om det här förut? Det finns elektronisk musik liksom men inget kläd-forum.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-03-05 12:02
: tråden bliv hitflyttad av Eyegasm från Blandat. Du kanske kan fixa tillbaka den?

Brunstgnägg: Hur då?

2006-03-05 18:22
rauk84 - den här tråden har ju mer fokus på "varför finns det inte ett klädforum" och inte "var tycker ni om att handla era kläder?". den första frågan rör allmänt om whoa, den andra passar bättre i blandat. =) men du kan ju starta en ny seriös diskussion i blandat om du vill!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.