Whoa har en egen Ventrilo ?
Then let me know !
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Graffare
2006-03-10 20:23
Ventrilo är för äckliga datanördar.
haha eller så har jag varit med som ansiktsmodell och klädes-modell på åhlens i Luleå ;)
vafan e ventrilo?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Graffare
2006-03-10 20:34
T-M-K P0 Va? använder Åhlens ventrilo? Fan, dagens samhäll, hur vågar man underskatta telefonen?
och ventrilo är vadå, kära datafreaks?!
www.gbg031.se
Graffare
2006-03-10 21:10
en diss till teefonen som används när svettisarna spelar CS-
Haha VeCn , snacka om trångsynt kille.
Och förövrigt så är Ventrilo ett sätt att kommunicera igenom internet peeps. PS:det är inte bara till för "svettande CS-lirare" ;P
haha snacka om trångsynt kille, annars så är det ett sett att kommunicera genom internet. ps:inte bara för "svettiga ccs-lirare"
finns skype. som avestabor väljer ;) haha
Graffare
2006-03-12 14:49
hehe, tur at jag inte använder skype heller ;)
skype drar mer minne, därför väljer de flesta som spelar prestandakrävande spel ventrilo.
Yeah!
VeCn Ja då är väl alla som använder skype med svettiga datornördar, way to go retardo..
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Gewan P21 , hade nog varit kul.. sitta och snacka med whoa folk,höra folk dra freestyles,kanske battles och snacka helt allmänt ...nån som är intresserad ? är det lite folk som är på , så skulle man nog kunna utveckla den idén.
haha eller så har jag varit med som ansiktsmodell och klädes-modell på åhlens i Luleå ;) Of course you were.
yeah everyday boi
langa fram teamspeak..
AIK
ait så typ ingen som är intresserad ? :S
WHOAS VENT Server-IP: erkan.mine.nu Port: 3784 Password:whoa Tjipp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pax för att vara en svettig cs-nörd
mama said knock you out
Ventrilo = cs = nörd = tråkigt som fan
www.kontraband.se
haha, alltså ni grabbar är ju allt för roliga. Jag menar är ni aldrig sociala mot folk utan att kalla er själva "nördar" ? jag menar en Whoa-Ventrilo hade varit kul att ha för att kunna snacka skit med varandra , beatboxa, freestyla ...bara ha allmänt kul.
hmm. Ventrilo laggar anus för mig. Funkar ok i kanske 5-6 minuter, sen pinagr den runt 10.000 och jag laggar ur. Annars skulle jag mer eller midnre leva mitt liv på ventrilo.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
varför det laggar är kanske för att du tankar. gör man det så blir pingen hög.
nej, det laggar därför att jag bor på sveriges sista plats utan bredband. Jag blir galen snart. Men om en månad sätter dom äntligen upp en mastjävel.
haha, I pitty you ;P
kul idé men jag har väldigt svårt att se mig själv där om vissa av personerna som har droppat in med idiotiska kommenterar kommer vara där :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Afflaff Jag tror att vi alla vet att de som har skrivit idiotiska kommentarer här helt enkel är jävligt upptagna med att låtsas som om att de inte använder ventrilo, i nåt sorts desperat "NEJ JAG ÄR INTE EN DATANÖRD" förnekelse. Kom ihåg barn, erkännande är det första steget till förbättring. Vi vet alla att ni själva sitter hemma hela dagarna framför era datorer med era headsets och era icemats och spelar PCW:s tillsammans.
fantalight ,tyckte det lät vettigt i början,men jag tror faktist inte så många på whoa lirar cs. Men datanördar är dom nog alltid,om man betecknar en datanörd som en person som sitter framför sin dator för mycket. Dom flesta på whoa gör inte så mycket annat än sitta här o snacka skit. Jag själv är ingen datanörd,jag är msnnörd (:
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
skype är läskigt...en polare till mig använder det, någon skum marockan håller på och ringer honom hela tiden. allt han säger är "Hallo? hallo?" och sen hör man orientalisk musik i bakgrunden. men visst, det är nog funktionellt också :)
iamabbe P19 aa, samma här. faktiskt. Känner massa folk som snackar skit om datanördar, men sedan sitter de ändå på msn hela dagarna.
jag kan erkänna att jag är kraftigt beroende av internet.
fantalight ,joo,men det är ju så,ingen vill vara en,men alla är det. Jag vill helst inte erkänna det,men jag skulle nog ha väldigt tråkigt om jag inte hade internet. Sorgligt nog är tv´n och datorn mina enda intressen i stort sätt. Mitt internet la av en ledig dag,och det var bara skit på tv,då satt man mest och rullade tummarna och käkade hela jävla tiden. Nej,jag tycker vi lyfter fram titeln datanörd till något positivt och häftigt ;D
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
afflaf P19 , yes , var det jag tycket (i början) , men vem vet kan fortfarande bli kul. Demento P19 , haha låter scary, fuck skype ;P
ja, jag bor på ett ställe där man inte kan ha bredband. Men jag är internetberoende. Tror teleräkningen ligger åptyp 2-3000 varje månad.
you should take your ass to work! :P
T-M-K P0 min polare har förövrigt spelat in ett samtal med marockanen. först pratar han smått normalt, sen bryter han ut i nån sorts sång. ska slänga upp en tråd på whoa snart och be någon översätta vad som sägs :)
Skulle ändå bara bli massa whoakändisar som skulle droppa freestyle bars under änny en Heineken-fylla.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Demento , haha they are loco :P ! Jabtizemo , det är ju det som gör det kul , fan ...think about it.
haha eller så har jag varit med som ansiktsmodell och klädes-modell på åhlens i Luleå ;) hehe, då kan man ju inte vara nörd
asiwouldsay AHB AHB