Dags för ett par forum till?
Det är ju mkt snack om grime i elektroniskt och utländsk hip hop forumen. Frågan är bara om de passar så bra där? Är det inte dags för ett "Grime/Garage" forum? Scenen är ju på framgång så de kan väl va på tiden? Vore inte helt fel med ett "DnB/Jungle" forum heller..
skulle vara schysst med ett medlemskonst/ konst forum också
:c
jag vill ha ett synth/blipblop forum, för mycket house, techno å rave snack i elektroniskt.
http://www.sthlmmd.se
men hur många trådar startas det om de där då? blir ju bara mer och mer grime & DnB. de är ju på uppgång. ja tror inte direkt på synthmusikens återkomst 2006, men ja kanske är lite tråkig.. :P
iSmoke: jupp du har rätt, du är tråkig ;)
http://www.sthlmmd.se
kanske de då! men ett grime forum vore väl ändå inte helt opassande när man ser hur mkt snack de börjar bli om de?
för mycket house, techno å rave snack i elektroniskt. - Haha. Klockrent!
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
De är väl inget negativt om communityn växer lite?
Ingen diss mot grime/garage men det är mer en trend/inriktning än en separat typ av musik. Om man ska skapa nya forum om populära saker så skulle det väl finnas ett G-Unitforum nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så mycket grime snackas det inte om tycker jag
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
"Om man ska skapa nya forum om populära saker så skulle det väl finnas ett G-Unitforum nu?" Då skulle ja fan deleta mitt konto =) Trenden har ju hållt på i iaf 5 år nu där den kommer ifrån. Men det är sant, intresset för de mesta verkar svika rätt fort i Sverige. Jaja.. verkar inte va överdrivet stort intresse. Strunt samma då.
Webmaster
2006-03-22 20:30
Jag tänkte skriva ungefär som lifeforms precis gjorde. Jag tror inte det finns ett tillräckligt stort behov av ett separat forum i dagsläget.
tråkmånsar! behov och behov. vill ni ge musikstilen mer utrymme eller inte. jag tror garanterat att intresset skulle bli ännu större med ett eget foum. det skulle ju inte skada att lägga till ett par forum. svenska hip hop scenen visar ju inga tecken på uppgång, så varför inte göra sidan ännu bredare med fler inriktningar? men okej. ja ger mej!
howser ge mig ett estetiskt forum! :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
eller ett forum för tråkig ironi?
estetforum vore perfa
SMÅLAND!
och döpa om graffiti till "Graffiti/Street Art"
SMÅLAND!
Kunde ju funnits ett: DnB/Garage/Grime/Alt. forum kanske ? så kan vi kaffedrickande house lyssnare och trädkramande rejvare ha vårt elektroniskt :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mode forum!
www.erikbergstrom.se
pratglad jag hoppas du skämtade på brunstgnägg's "för gay på senare år."
tror fan inte killen skoja. ..och priset för årets mest bögiga inlägg går till: pratglad! grattis mannen! det är ett hip hop forum för fucks sake!
iSmoke P20 Whoa är mer än ett hiphop forum din äckliga luffare. Finns jävligt många forum som inte är det minsta hiphop, smartass Är man bög för att man är intresserad av kläder osv? Väx upp för fan
www.erikbergstrom.se
mode e sjukt gay. vafan.
Jågurt P18 Japp! Mode/design eller något vore roligt. Tror nog att forumet skulle vara minst lika använnt som många av de andra forummen på communityn. Tufft med alla coola hiphoppare som går in å skriver att de är gay för dom har noll stil.
www.erikbergstrom.se
pratglad skoja lite me dej bara.. självklart tänker ja ju också på va ja har på mej. men att ha de som intresse tycker ja e lite gay.. kalla mej bakåt eller trångsynt om du vill mode design kan ni väl fan snacka på andra sidor?
fett manligt o ta bilder på sitt ass föresten..
va den sista till mig?
www.erikbergstrom.se
bättre med ett kreativitetes forum....så jennie kan visa sina vackra tavlor...:P
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
vore schyst med ett Fantalight forum också. Tyvärr verkar det vara så att ett fantalight forum är lika möjligt som alla forum ni har kommit på... Desto fler forum whoa får, desto mer blir vi lunarstorm.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
fly-fly haha nja... mer så att alla kan tipsa och snacka om estetik. estetik är ju sjukt mycket mer än tavlor :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.