I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-24 21:28

banna ASB

asb utsätter mig för personangrepp i min skryttråd.

"och förresten kan du suga av mig din lilla hora."

"eller sug av mig förresten... ta och se efter det du skrev ditt jävla horhuvud."

"biffa inte med mig utan anledning. luder."

Jag skrev iofs en sak som kanske ses som nåt sorts hot, men man måste vara en idiot för att inte förstå ironin i det.

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-03-24 21:30
Känner du dig hotad?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2006-03-24 21:35
Enormt. Kommer inte kunna sova på en vecka. Han kallade mig hora, luder, och bad mig suga av honom.

"Oohhh, Looking for love in all the wrong places"

Just born to die

2006-03-24 21:52
nej, nu lägger jag ner det här.

Jag och asb är vänner nu. Ta bort den här tråden.
Just born to die

2006-03-25 00:01
Hm, du verkar ha något fel. Ena minuten är du fett skraj och kan inte sova på en vecka, 30 minuter efter är du polare med honom?
Redaktionschef

2006-03-25 01:05
Bara för att ni "blivit vänner" så betyder inte det att han kan bete sig hur han vill i forumen. Jag satte en varning på honom för uttalandena ovan, samt rensade inläggen i tråden i fråga.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Redaktionschef

2006-03-28 01:09
asb > som sagt, du och jag har redit ut det där privat, så det behöver vi inte diskutera närmare i denna tråd. Men självklart tar jag även med utlösande faktorer i bedömning när jag sätter en varning eller liknande. Tycker dock att fanns en ironi i fantalights inlägg som du missade, och därmed överreagerade. Sedan var det kanske inte så smidigt skrivet från fantalight, men det insåg han ju själv i efterhand, så såg ingen anledning att påpeka det för honom privat.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!