I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har ni nån gång tänkt på att bara ...

Whoa Community - Allmänt om whoa

Producent

2006-04-02 21:45

Har ni nån gång tänkt på att bara ...

Ta bort alla, varenda tråd på hela whoa och börja om från början så att man kan få slut på alla skittrådar ?
Så skulle det nog varit mycket bättre kontrollerat ...
Fast då krävs det också att dem som faktiskt tagit åt sig att vara mods att ta bort, rensa nonsens som inte hör till.
Till exempel i Film & Tv, det finns en sticky där angående om man söker efter en film och la la la
Men ändå görs det trådar med eviga frågan "Vad heter låten" med mera, och inte fan tar dem bort tråden, nejdå den ligger kvar och fylls med bullcrap....

Finns eviga exempel, orka ta upp dem bara ...

Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-04-02 21:48
jag satt och funderade på att göra exakt en sån här tråd. vilken dröm egentligen. och nollställa allas konton och vid första varningen åker man ut i två veckor och vid andra så ipbannas man. kommer den namnlista så skriver jag på först.

2006-04-02 22:38
fyfan så underbart det hade varit..

vi startar en insamling och mutar howser eller stuck till detta.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Producent

2006-04-02 23:10
Eller hur !
Nystart !
Hade varit så jävla skönt, satt och tänkte på detta just pågrund av att jag flyttar imorron till eget, hehe :P
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-04-02 23:26
mkt klagomål hela tiden, vem fan bryr sig, whoa är fortfarande härligt som få,

jag tycker t o m skit trådarna e roliga.
www.gbg031.se

2006-04-02 23:32
tänk i audio, lyricism, beats mm då

folk kommer posta sina låtar, texter, beats som dom redan postat förut för att få kritik

och det kommer bli helt knasmycket trådar på whoa i början

men jag gillar ändå iden (stavning?) :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-02 23:35
taditukschu P17

Idén heter det!

hata folk som stavar fel! hata folk som gör onödiga trådar!hata folk som gör onödiga inlägg! hata alla! jag har inget liv därför klagar jag på whoa

ta o runka istälett så blir problemen över, börjar ni störa er mera, så runka igen, då har ni nåt o göra

www.gbg031.se

2006-04-02 23:39
mkt klagomål hela tiden, vem fan bryr sig, whoa är fortfarande härligt som få,

jag tycker t o m skit trådarna e roliga.

Idén heter det!

hata folk som stavar fel! hata folk som gör onödiga trådar!hata folk som gör onödiga inlägg! hata alla! jag har inget liv därför klagar jag på whoa

ta o runka istälett så blir problemen över, börjar ni störa er mera, så runka igen, då har ni nåt o göra

:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-02 23:40
taditukschu P17

du missförtod mig:p jag bryr mig itne ens när nån stavar fel, men jag härmade bara som vissa personer här i whoa, typ hur fan dom orkar
www.gbg031.se
Producent

2006-04-02 23:44
haffad: Synd att det folket som tröttnat på livet hänger här då :(
Kanske därför whoa fylls med hatare
Since 1984
@realgizlee // twitter