I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Varför finns inte Uppsala med
Whoa Community - Allmänt om whoa
Tillbaka till forumet
aequitas F39
2006-04-07 12:23
Varför finns inte Uppsala med
Under Klubb och konserter som en egen??
Fixa det whoa!!
Borttagen
2006-04-07 12:30
varför? det går lika bra o skriva det under övrigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aequitas F39
2006-04-07 12:35
Ja men då kan man ju lika gärna skriva allt under ett.... ha en för bara uppsala....
Jag är lite lat av mig :)
oscar_
2006-04-08 00:52
för att inte ett piss händer här i uppsala, trist men sant.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta
aequitas F39
2006-04-08 01:52
jo det gör det väl...mycket mycket mer än vad det händer i alla småstäder runt om som ex sala....
tänk på stackars oss..........
whipper P40
2006-04-08 03:01
aequitas F20
varför finns inte....
Norrköping
Karlstad
Sundsvall
Västerås
Umeå
Luleå
kiruna
Östersund
Kalmar
Linköping
Örebro
Eskilstuna
osv
...med på klubb och konserter som egna??
För övrigt så var detta fel forum men endå. Skål på dig.
Prova forumet "allmänt om whoa" nästa gång du har liknande admin-frågor, tycker jag. Skål på dig ännu en gång
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
aequitas F39
2006-04-09 00:37
skål hit och skål dit.....var frågan så dum? ville bara ha en länk för bara uppsala.. var det så farligt.. det blev endå inte så!!
fan vad irriterad du blev....
jagsägerdåde.....
whipper P40
2006-04-09 02:48
aequitas F18
Dum och dum vet jag inte, men kan väl inte vara så bra att ha hur många städer som hellst. Det är väl bra som det är? Det finns väl många stora städer som lika gärna skulle kunna få en egen kolumn?
Och nej jag blev inte irriterad. Skål på dig. Många pussar och kramar här ifrån Kvarna.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
dj_juano
2006-04-09 02:50
Det som händer i Uppsala, som kan räknas, är ofta i studentregi. Och där kommer du inte in utan kårleg. Och om man skall in på Katalin där det körs en hel del spelningar och bra band får man punga upp med över 200:- och sen är ölen jättedyr. Så med andra ord finns det ingen anledning att stödja Uppsalas uteliv.
Palermo 4 Life!!! Dålig musik, billig öl och mycket sunkfolk.
//Dj Ju@nO
aequitas F39
2006-04-09 10:11
dj_juano
orangebar då???
BountyBoo F46
Toastare
2006-04-09 17:15
aequitas F18
Som sagt Uppsala är inte tillräckligt stort för att ha ett eget forum. De 3 största städerna (inkluderat hela skåne i Malmö eftersom landskapet är av storlek att man kan förflytta sig snabbt där) har fått varsitt forum för att det helt enkelt händer mest där. Andra städer/orter och saker som händer utomlands får vara i Övrigt/Utland.
Jag skyller allt på Emma!
dj_juano
2006-04-09 18:34
aequitas F18
Skulle det anonseras om spelningar på Orange här så skulle man ju inte komma in.. Det är för litet så *shhhhh* Det får bli vår hemlighet ;)
//Dj Ju@nO
Borttagen
2006-04-09 20:00
uppsala.. hm.
Det roligaste som händer här är när sirius bjuder på en bira på Santa Monica. Ungefär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aequitas F39
2006-04-10 00:11
ok jag förstår jag förstår!!
:)
Tillbaka till forumet