I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-17 12:17
drunx och Zoned; tack :)

men nu är det som det är och alla borde sluta klaga :P
SMÅLAND!

2006-04-17 12:32
mycket klagandes.. loggan är fet!
 i get more pussy then panty!

2006-04-17 13:26
jag vet inte hur det är med andra men jag tycker det är skönt att klaga ibland så sluta klaga på att jag klagar
One chapter a day

2006-04-17 13:27
herr_bergs bidrag är ju mer sommar än vår.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-17 13:28
hehe jag ska inte säga vad jag tänkte på när jag såg den

2006-04-17 13:32
jo säg rnesto!! :D
One chapter a day

2006-04-17 13:32
Clajlo F20, nä på våren blir man ju helt galen när solek kommer fram och man börjar dricka öl i gräset fast det inte är riktigt tort än och det fortfarande ligger lite snö kvar på skuggade ställen.
SMÅLAND!
Producent

2006-04-17 15:32
ohhhhh herr_berg!! din andra var feet!
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-04-17 15:46
Snygg som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-17 20:19
Herr_Berg. haha snygga får hoppas dom kommer till sommaren.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2006-04-17 20:25
ja jag får vara lite kickare då
SMÅLAND!

2006-04-17 23:36
Det står i andra tråden arr nuvarande loggar inte är vårlogga, utan sommarlogga och därför fick det bli en solros.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2006-04-17 23:46
i vilken tråd då? står på startsidan så här iaf:
"2006-03-19 - Vårlogga?
Trots att snön ligger kvar på de flesta gator i Sverige så gör vi vad vi kan för att locka hit våren - vinterloggan rök idag! Dock så gillade vi verkligen att ha loggan utsmyckad och tänker därför be er som känner er manade att skapa en logga med en touch av vår och maila den till [email protected]. Om det kommer in en logga vi verkligen gillar så lägger vi upp den. Tack på förhand!"

->
känns som en skitsak att ta upp men solrosor är inte förknippade med våren, det var allt jag ville ha sagt. för min egna personliga del får den gärna vara där, den är trevlig.

2006-04-18 00:36
I dig it. Men fjärilens gråa täckskugge-färg är inte i samma vinkel som den andra skuggfärgen och antagligen i det bredaste laget. Skulle nog micklat lite med den gula färgen också, men sånt är svårt.

2006-04-18 08:48
Priyan nej. I tråden TACK WHOA skriver howser; Det blev en sommarlogga helt enkelt. Vi är snart där, även om det är typ 2 plusgrader idag.

2006-04-18 09:50
vart är den nya loggan?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-04-18 09:52
längst upp åt vänster där dets tår Whoa.

2006-04-18 11:26
hmm, den var borta när jag loggade in imorse
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
DJ

2006-04-18 11:46
Jag gillar inte solrosor och solrosor är för mig förknippade med att man närmar sig slutet av sommaren, samtidigt som fjärilen känns vår/början av sommaren. Budskapen krockar lite. Hehe.. Men jag tycker faktiskt att den är rätt nice ändå, så jag diggar. Jag hoppas verkligen vi får se meskkers logga till hösten! Den var riktigt fet!

Herr_Bergs logga var katastrof.. bra att den inte skickades in.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-04-18 13:38
meskkers till hösten blir pricken över i:et!

2006-04-18 13:43
NickeMannen P20 vadå är du nykterist eller?

var är loggan?
SMÅLAND!

2006-04-18 15:35
Ja, jag vet att det inte är en vårblomma utan mer högsommar (så länge man inte odlar på balkongen eller nåt). Men det är en av mina personliga favoritblommor. Och jag tyckte färgerna passade in. Så det blev den iaf. Det var den vs maskros..Och solrosor är charmigare :)

Eller så går det att se det som symboliskt: fjärilen(våren) strävar efter solrosen(sommaren).
Delam tange barat

2006-04-18 17:04
Den nya loggan är jättefin, enda lilla grejen är att det verkar ha hänt nått skumt på dubbelW:et i Whoa. Saknas nån liten bit av konturen där :) men fint va det!

2006-04-18 17:58
vet inte om någon redan frågat. men ska ni köra ny logga för varje årstid? :)
skulle vara fett
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2006-04-18 20:56
Åh, vårloggan är superfin!
Ta allt jag s䁘\r med en nypa salt!

2006-04-18 21:45
jag tycker solrosen är grym! just för att den ger solassociationer (form/färg, inte namn). snygg logga öht, nice!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
DJ

2006-04-18 23:11
Herr_Berg:

Haha, ja. Det är klart att man kan tycka en massa saker med det som utgångspunkt. I det här fallet var det nog mest att jag tyckte den var riktigt ful och överdriven. Speciellt gräset var gräsligt (hihi)

Inget personligt, men så är det...

//NickeMannen
I'm back!

2006-04-19 08:15
NickeMannen, håller med om gräset nu när jag sitter på en sprillans ny mac på skolan, min skärm hemma är lite "färgblind". Nu ser det ut som neon typ.
SMÅLAND!

2006-04-19 08:49
Herr_Berg::Word på okalibrerade skärmar, finns inget mer störande än när man har hittat en skön färg som sen ser ut som spy på en ordentlig skärm.

Nickemannen, jennie_is_back::tackar och bockar

2006-04-19 09:05
NickeMannen
* "solrosor är för mig förknippade med att man närmar sig slutet av sommaren, samtidigt som fjärilen känns vår/början av sommaren."
- Se det som att loggan visar hela spannet från vår till höst ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-04-19 09:20
Hah! Hittade en ny grej att kritisera! (vad kul man kan ha)

Det är svarta pixlar som fallit bort på W:et i mitten! Det ser ut som att någon tagit bort en fyrkant där. Kanske är så i originalet, vet ej.
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2006-04-19 09:31
feenposhleen - Det är redan sagt, antingen i den här tråden eller den andra ("tack whoa").

10-4, over...

2006-04-19 12:01
varför är vårloggan borta ibland?
SMÅLAND!

2006-04-19 12:08
Snöbyar? :)

10-4, over...
DJ

2006-04-19 12:40
Mabande:

Åhh, så smart! Från vår till sensommar på bara några centimeter logga! :)

//NickeMannen
I'm back!

2006-04-30 22:25
såååååååååååååååå!

Har ni fått in några fler snygga förslag?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke