Graffare
2006-04-22 09:50
Graffiti-forumet
Kan nån kolla in och rensa i graffitiforumet, minst fem nya trådar de senaste 24-timmarna som är oseriösa. verkar som ni behöver hjälp på moderatorsidan. Då det bara är amfetaminpsykos som verkar ta hand om saker och ting. Jag är online oftare än alla moderatorer i forumet.
Moderator
2006-04-22 13:52
mmm där var en del i morse. vi är sopor som inte håller allt helt rent över fredagsnatten. admins och mods har faktiskt andra saker att göra och lördagmorgonen är primetime om man vill läsa trådar som snart kommer att slängas. Jag tycker vi har en rätt slipad moderatorkår i graffiti för tillfället rekordfå men ett starkt gäng.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
varför inte bara fixa lite flera moderater där?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Graffare
2006-04-22 17:56
Legoland, du har så rätt så, men varför inte bara ha fler som DGAF säger, det skulle ju inte direkt skada?
jag skulle kunna axla rollen som moderator i graffiti, jag jobbar för tillfället från datorn hemma och sitter därför och klickar på whoa när jag inte har nått att göra.
så jäkla dumma trådar det dyker upp där. även om vissa inte bryter mot reglerna så är det drygt att de tar upp plats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-04-23 03:27
Precis, vissa borde vara otillåtna, kolla på "färg på läppen :S"
Finns ett flertalet namn som skulle kunna ersätta tex SFX i graffitiforumet.
spliff macht frei
Det skadar väl inte ifall kvalitén i inläggen är bra också? "Förstöras. HAHA, visst farbror blå ska ut å kladda, det vet jag,. " Sånt där är väl inte särskilt vettigt det heller.
jagvillocksåhaenblog.com
Finns ett flertalet namn som skulle kunna ersätta tex SFX i graffitiforumet. Alltså jag är bara hedersmoderator, bad Stuck lite snällt om att få ha mitt namn med på listan i forumet. Tyckte det kunde var häftigt, graffmod är något jag velat bli sedan jag var liten. Eller så inser du att det bara är whoacrew som har någon som helst koll på vem som gör vad. Hade jag inte varit verksam och plockat X antal trådar om dagen hade jag gladeligen överlåtit uppgiften åt någon annan. Att vara graffmod är inte riktigt så tufft som du tror.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
SFX. Givetvis kan du vara mer verksam än vad som visas, men jag har ändå känslan av att tex amfetaminpsykos gör mer nytta, men dementera gärna detta. förövrigt, vad får dig att anse att jag skulle tycka det vara, som du uttrycker dig - tufft att vara moderator?
spliff macht frei
Givetvis kan du vara mer verksam än vad som visas, men jag har ändå känslan av att tex amfetaminpsykos gör mer nytta, men dementera gärna detta. Det är ganska vanligt att användare gör kopplingen "aktiv i forumet = aktiv som moderator". Det råkar stämma bra just i fallet med psykosen då han är en grym moderator också, men bakom kulisserna är alla aktiva med att hålla ordning i forumet. förövrigt, vad får dig att anse att jag skulle tycka det vara, som du uttrycker dig - tufft att vara moderator? Att du påstår att jag sitter som moderator utan att få saker gjorda i forumet, kanske? Det var min slutsats utifrån ditt uttalande samt det faktum att väldigt många verkar vilja bli graffmods för att det ska vara någon sorts statusgrej. Tro mig, det är det inte.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Moderator
2006-04-23 15:46
SFX gör ett bra jobb som moderator och jag tycker inte han ska behöva försvara sig själv på detta viset. Det är ett billigt påhopp från någon som omöjligt kan ha någon som helst koll på hur moderatorarbetet funkar. Jag sa tidigare i tråden att vi har rekordfå men slipade mods med det menar jag att fyra man gör vad fler gjort innan. Jag tror att vi alla i whoa-crew håller lite koll på användarna med tanke på att någon kanske ska bli tillfrågad att bli mod i framtiden, tyvärr har lämpliga kandidater lyst med sin frånvaro på sistone.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Graffare
2006-04-23 16:01
Midas P24 En duktig admin som har letat på det oseriösaste jag skrivit i en tråd?
VeCn Det var det första jag hittade när jag gick in i en tråd som jag tyckte verkade oseriös den dagen. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Graffare
2006-04-23 16:21
Där ser du, kolla in nån seriös tråd, jag har aldrig skrivit nått oseriöst i en sån nån gång, ;)
Då vet vi. Starkt jobbat.
spliff macht frei
Så värda trådar i graffitiforumet just nu tex "HPT CREW". Herregud - agera!
spliff macht frei
_-bacteria-_ Jag har varit frånvarande pga arbete i lite mer än en vecka men jag kastade ett gäng trådar nu när jag kom tilblaka, b.l.a "hpt crew" och fem andra trådar som aldrig hade behövt skapas om folk använde hjärnan istället för, ja vad det nu är. Det är mycket skit som legat kvar extra länge pga valborg osv.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Förstår inte varför ni redovisar för alla haters hur mycket ni jobbar med whoa eller inte. Vi andra mods och adminsen vet att alla drar sitt strå i stacken. Folk tror säkert att jag inte gör så mycket heller, men hey jag rensar i snitt bort 20-40 trådar i veckan i prod och djs
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Det är det som är poängen. Modarbetet syns knappt och det är det som är meningen. Att verka utan att synas. Det är när det märks som saker börjar spåra.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Ta bort hela forumet så slipper ni rensa.
undertiden