oj oj oj. lägsta siffran?
Kollade nyss på hur många medlemmar som är online, 207 stycken! Aldrig sett så några inne. Vad är den lägsta siffran på medlemmar som varit online här på whoa?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Kommer ihåg något nyår då jag hade skitbull och satt inne på Whoa just innan 12-slaget, då var det typ 11 pers online.
At the gates of Eternity...
nej, der är jävligt lite. Du tror väl ändå inte att ALLA är ute på nyår?
Mr_Bonjangles okej. tyvärr så uppfattade jag ditt inlägg fel. no big deal.
jaså? på vilket sätt? Har du aldrig uppfattat någon annan på ett felaktigt sätt?
Mr_Bonjangles det där uppfattar jag som ett "ja"
Vad fan är hypen med att vara ute på stan och skämma ut sig? Varför är man inte ute 7e Februari istället? Och vad är det för speciellt med ett nytt år? Låter som värsta grejen, precis som om det aldrig hänt förr.
Mr_Bonjangles vad är 10/1000?
Åh, matte. Hmm, nu måste vi ha ett matte-forum. GE OSS!!!
okej. bra
så du har haft kul nu?
Toastare
2006-04-30 23:26
11 pers på nyår är rätt lite, med tanke på hur många som faktiskt skiter i om det är nyår eller en vanlig dag... Valborg är dessutom inte heller så stor grej...
Jag skyller allt på Emma!
Ingenting är stort för min del, valborg som nyår, midsommar som julafton. skiter totalt i att gå ut då.
Varför vara ute med fjortisarna? Sitter hellre hemma med en film eller bra musik tillsammans med pojkvännen :)
Magnus Betnér <3
Toastare
2006-04-30 23:38
jag går ut när jag är sugen och känner att något roligt händer..jag har supit nog i mitt liv. sen är jag sjuk... å sambofri så jag gosar med hunden och äter gott å tycker synd om mig själv.. sen äter jag penecillin som är så starkt att det skulle göra mig illamående på en öl (sa tanten på apoteket)
Jag skyller allt på Emma!
Åh, jag har hittat folk som tycker som jag :) Jag har aldrig fattat hypen med varken valborg, nyår, midsommar, födelsedag, påsk och julen. Eller ja, att säga aldrig är väl att ljuga, brukar dricka på nyår och valborg. men nu känns det bara så onödigt.
skillz i feel ya, allt de där är så jävla överskattat.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
hype o hype, det är ju alltid roligare att gå ut när det är mkt folk o bra stämmning, vilket det tenderar o va runt "högtider"... men att gå ut av princip är inte min visa heller...
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Jag har varit inne när det bara var en inloggad. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Håller med om att nyår är kanske ett av de mest överskattade sakerna som finns. Men födelsedagar känns jävligt tråkiga också. Själv så kniper jag käft varje år då jag helst inte vill att någon ska fira min födelsedag. Skottpengar på folk som förväntar sig ett "grattis" på sina namnsdagar, niggah please...
jag fyller ju år på nyår!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Men Gud vad kul! :) Så avis alla måste bli när du står där och öppnar alla paketen och grejer! :P
ja! fast jag brukar inte få paket då för min familj är oftast utomlands under december-januari.. men jag brukar få gratis alkohol, och det är fan hur bra som helst en dag som nyår!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job