I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vem som skrev senaste inlägget

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-05-04 01:31

vem som skrev senaste inlägget

skulle önska att man kunde se vem som skrivigt det senaste inlägget. Om man väntar på svar eller reaktion från en eller flera specefika personer skulle de va bra om man kunde se detta utan att gå in på tråden

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-05-04 01:33
Du väntar svar från friktion_lover i en tråd. Du uppdaterar och ser att senaste inlägget är postat av någon helt annan. Vad säger då att friktion_lover inte hunnit posta däremellan?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-05-04 01:36
de e sant, men om en tråd inte är jätte aktiv skulle det underlätta. Det kan väl inte vara ett jätte svårt script och det kan väl inte skada på något sätt?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-05-05 09:04
shit folk är lata :P
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Redaktionen

2006-05-05 09:33
Jag har också tänkt på detta..

Verkar som en bra idé tycker jag.
namaste

2006-05-10 22:27
det är det som är spänningen med att gå in i röda trådar, man vet inte vad för dårar som varit där och rotat.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2006-05-10 22:41
ett annat förslag vore väl isf att visa om något/ra inlägg är adresserat/de till en... förvisso inte alla som gör det men i de fall folk gör det skulle man ju kunna tänka sig en indikation på det i forumlisten...

Promotor

2006-05-12 23:07
Var mindre lat och riskera ett extra tryck istället för admins ska behöva sitta och pulla i timmar!!