I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent

2006-05-19 13:29

whoa seg

bara jag som tycker att whoa blir segare o segare? nu händer det säkert 3-4 gånger om dagen....whoa vill inte ladda om när man ska byta forum så man måste stänga ner whoa o sen öppna det igen. Alla andra sidor jag besöker funkar felfritt så det e inte min webbläsare det e fel på....

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-05-19 13:46
Händer mej med. Varje gång jag byter forum, eller skriver i en tråd så tar det typ 5 minuter för det ska hända nåt.. :/

2006-05-19 13:58
Segar lite mer än vanligt idag, ja.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2006-05-19 21:35
Det tar jätte lång tid för den att ladda för mig med plus att när den har laddat klart så står det error, oftast i alla fall.
Det händer oftast när jag ska byta forum.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-20 01:01
byt inte forum, stanna i blandat.
 i get more pussy then panty!

2006-05-20 01:10
de värsta e ibland när jabyter forum så säjer whoa att ja måste vara inloggad för att kunna gå in på sidan, så loggas ja ut... problemet kvarstår även efter att ja loggat ut... ja måste ränsa cockies för att kunna komma in... de e störande
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Redaktionen

2006-05-20 02:52
Crunk_Dude P15

Finns en enkel lösning till ditt problem..
namaste