I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inga mer [Bildtrådar]

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-05-27 17:58

Inga mer [Bildtrådar]

Visst, jag förstår att i rent konstnärligt syfte, t.ex "Vinter tema" så är det tilllåtna, men teman som "Din solglasögon" eller "Dina badbyxor", det är ju för mycket.

Slutar ju ändå bara till google-bilder och från junkyard och zoovillage.

Eller är jag ensammen om detta?

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-05-27 18:12
jag kom på att jag störde mig ganska mycket på dom, men det finns folk somuppskattar dom och man är ju inte tvungen att läsa dom.

2006-05-27 19:50
om du inte gillar dom skit i att klicka på dom?
det är vell bättre att dom som vill se dom ska få se på dom än att ingen ska få se dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-27 20:22
Jag ogillar bildtrådar lika mycket som jag ogillar alla andra trådar som genom att vara som de är helt tar bort all møjligthet till någon form av diskusion.

men som sagt, u don't need to be clicking that shit ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-05-27 20:23
Gå aldrig in på bilddtrådar. Så jävla tråkiga plus att att bilder kommer från google och sånna sidor. Tråkigt som fan.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!