I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-28 15:20

användare Roggan

www.whoa.nu
snubben måste la bryta mot ganska många regler bara i den tråden å ha en röten attityd?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-28 15:26
8 - Inga personangrepp
Man får självklart använda svordomar och annat grovt språk på whoa så som man gör när man pratar vanligt ibland. Däremot är det stor skillnad på att skriva "Jävlar va bra Pst/Q's nya platta är" och "Vilken jävla hora du är" till någon.

jag är fan inte med där, din korkade hora.

hahaha. word up homie. han e så ful

om ni har släppt 40 låtar är det rätt an ..

faktum är att i vart enda inlägg i den tråden har han brutit mot regel no. 8 skulle ja tro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-28 15:26
smarata mannen som inte skiljer på url å kursiv

om ni har släppt 40 låtar är det rätt anmärkningsvärt att dom inte förbättrats efter hand, för beatet till bidragskungen låter som en jävla ringsignal och hade du inte haft din tunga uppkörd till tjocktarmen på typ 50 radioproducenter hade man kanske sluppit höra skiten.

ska de stå på sista

2006-05-28 17:28
Är han verkligen 43 år? Man blir ju mörkrädd av mindre.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-05-29 15:04
Han blev varnad för "jag är fan inte med där, din korkade hora.".
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2006-05-30 22:47
Vardagsmat ju. Vad är det allvarliga med det han skriver?

"ånej en kille på internet gillar inte musiken jag gör" .. typ.