I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Album recensioner i utländsk hiphop.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-07-11 03:06

Album recensioner i utländsk hiphop.

För att minska på frågor som "säg några bra grupper/artister ifrån 92", "ge mig lite bra oldschool", "vilken är den bästa horrocore låten" och etc. Så gör vi en recension sida här.

Eftersom det försvann ett forum för en tid sedan, där man kunde skriva sina egna recensioner så tycker jag nog att vi har en tråd istället.

Jag tänkte om man kunde göra så här:

Artist: Wu-tang clan.
Album: Enter the wu-tang (36 chambers).
År: 1994.
Skivbolag: Loud.
Stil: boom-bap.

Recension:
"bla bla bla bla bla bla".

Låt tips: Bring da ruckuz.

Hur många stjärnor: 9 av 10.

Så tycker jag att det ska se ut.
Recension vet ni själva hur det ska se ut och så... Och inte skriva "den var bra", "den är dålig" och etc. Det ska vara riktigt bra beskrivning och vettig kritik.

Sen om dem som är admins i utländsk hiphop kunde göra edits, ta bort spamm, ta bort folk som skriver i tråden.

Så om man går in i utländsk hiphop och vill veta nå bra artister eller undrar om vilket album man ska köpa eller leta efter stil, så är det bara att trycka: ctrl+f

Så ifall jag kommer in och vill höra en artist som gör någon form av horrorcore så kör jag ctrl+f och vips, så kommer det upp (om det finns någon recension av det).

Detta skulle vara hur bra som helst och får bort en massa tramsiga trådar.

2006-07-11 03:08
eller så kanske man kan låsa tråden och får skicka in en recension till en admin, som får gå igenom den. Leta efter stavfel (kanske inte det viktigaste) och kolla om den är bra skriven på ett "recentsätt" (dock behöver den inte vara hur bra skriven som helst, folk är trots allt inte utbildade på den fronten)..

2006-07-11 18:57
Vore väldigt nice om någon orkade.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2006-07-11 23:18
Ja, och skriva i faq:en som inte många läser.

2006-07-19 20:37
Tyvärr är inte alla lika brighta som du..

Lär ju sluta med:

Artist: 50 CENT
Album: THE MASsaACre
År: 2005
Skivbolag: ShadyAfterMATH
Stil: HIPHOP

Recension:
50 CNET SUGER KUK EHHEHEHEHEHE . GAME ÄR BÄST..

GNUUNTOTUNTO

Låt tips: 50CENT ÄR BÖG

Hur många stjärnor: -100 av 10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-20 07:52
ModernDrunkard P20
Hahaha..

dirtyfist
Bra idé!
Har fan inte ens tänkt tanken innan.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-07-20 07:53
dirtyfist
F.ö. släpptes Enter The Wu-Tang 1993 och är en 10/10. ;P
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-07-21 00:36
hehe. 10/10. Method Man remixen, är inte den bästa, därför blir det 9/10 :)
Skribent

2006-12-02 16:43
skön idé. skulle vara fett om någon Webmaster eller Admin eller vem som nu sköter det, fixade något sånt.