I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ja, ett nytt ord som spammas överallt...

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-07-19 20:04

Ja, ett nytt ord som spammas överallt...

... och det är ordet "brat". Nyss var det om filmen "gangtapes" som var väldigt populärt. Sedan man inte fick gå in och skriva så i trådar så har "brat" blivit väldigt populärt. Ska man inte kunna ha en seriös diskution i trådar, tills någon omogen människa kommer in och skriver ett ord, som folk tycker är skit roligt?

Jag hade inte sagt något om det var en tråd där en P14 skriver "brat". Men när det är 18+ som skriver så, så blir man äcklad.

Försök diskutera - kan ni inte, så skit i och skriv.

2006-07-19 20:11
Jag är på bristningsgränsen att inte vara delaktig i vissa forum där många barnsligheter pågår asså. Men efter att adminsen satte varningstråden i Webbsidor om att alla som skriver Gangtapes kommer bannas trodde man ju sånt skulle skärpas till.

Barnsligheter...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-19 22:38
Haha shit, provade söka på "brat", fattar vad du menar. Verkar vara mest i Beats. Sånt där är bara kul i väldigt små doser.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Producent

2006-07-20 16:08
förstår inte heller vad som göra ordet"bart" så farligt??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-07-20 16:31
Brat (från engelskans Brat, skitunge)
Rock out with your cock out!

2006-07-20 16:44
Ska ta hand om den tråden snart efter ett paket nudlar.. Såg inte för bra ut altså :/
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-07-20 17:03
Varnade och bannade miljarder dagisbarn.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2006-07-20 17:07
Haha, fan vad jobbigt det måste varit. Eller har ni nå coola massbann-funktioner?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2006-07-20 17:09
Det var sjukt jobbigt och tog minst en halvtimme. Det var typ 30 pers som behövde ris på stjärten. Det verkar vara samma töntar som spammat alla trådar så de ryker om det händer igen.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2006-07-20 21:49
eye:

du e för härlig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.