I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rensa i politikforumet

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-08-02 19:26

Rensa i politikforumet

Jag brukar inte dra den gamla "det var bättre förr", men just nu på sistone har nivån i politikforumet sjunkit drastiskt. Det verkar ligga något i Libanonkonflikten som lockar fram diverse galningar, eller åtminstone väcker känslor som inte kan kontrolleras.

Såvida inte rutinmässiga "håll käften", "idiot" och "jävla sionistsvin" är helt accepterat finns det en del jobb där att göra. Och då menar jag inte editera inläggen utan att slänga ut de som gör bort sig.

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-08-02 19:45
Refused

Håller med, har inte orkat göra ett inlägg om det.

Antalet människor som i varje inlägg är borderline rasister är ju helt otroligt i flera trådar om konflikten.

Redaktionschef

2006-08-02 20:18
Tipsa gärna om trådar där det gått överstyr och folk som missköter sig!

Det kommer med största sannolikhet att läggas till en ny moderator i politik, när howser kommer tillbaka från semestern.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2006-08-03 21:14
Mjo, det har varit lite slitigt :) Men det kanske är naturligt när folk är på semester och det händer något stort. Vad vet jag. Lite förstärkning är aldrig fel dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-03 23:39
Jag vet inte, ibland känns det som att alla utspel i politikforumet handlar om att folk är mer hjärta än hjärna där. Det kan knappas finnas ett forum där utropstecken används lika flitigt.

Cheer up emo kid - och håll det på en vettig nivå med vårdat språk.
Ifall man missar att vräka ur sig okvädesord och att folk ska dö/brinna i helvetet m.m. så går inte ens åsikter ohörda, snarare tvärtom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-10 00:04
Släng t ex ut den där Kevin_Seymer eller vad han heter med omedelbar verkan, tack.

Nog för att han inte går längre än till "Fuck u!" eller "Är du helt dum i huvudet ditt jävla sionistsvin", men det är å andra sidan i princip det enda han kan få ur sig.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår