I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-16 23:15

Trådar!

Den här tråden har rensats på i stort sett alla inlägg som inte har en relevant fråga, eller ger någon form av relevant kritik.
Ett flertal varningar har delats ut, samt att ett apr personer nu är avstängda från communityt.
Ett flertal trådar har även tagits bort p.g.a. för många uppningar.
Nästa gång jag rensar så kommer jag f.ö. rakt av slänga trådar där folk tävlar om att nå 100 o.s.v. Finns absolut ingen mening att vara nöjd över att ens tråd har nått 200 inlägg om 90% av dem är uppningar, "tack", eller "snart 200 =)".
Trådarna är i och med detta inlägg sorterade som de var när jag fann dem.

Klagomål kan tas i forumet Allmänt om Whoa.

Mabande - Admin Crew: Regulators

Tack är något jag skriver efter kritik!
Uppa tråden är något jag gör för att få mer kritik!
Bryr mig inte så mycket, men tyckte det lät konstigt!

PEACE :)

Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!

2006-08-16 23:54
Inte lättare att bara säga det där direkt till Mabande? Han har ju inte direkt gjort något fel som borde offentligöras precis...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-16 23:57
är det inte mot lagen att lägga ut mail om inte den som skickat mailet gått med på att det lagts ut?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-17 13:46
CharlyTheChit P18

Klagomål kan tas i forumet Allmänt om Whoa.
ber han honom att ta upp de här så ska han väll göra det?
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline

2006-08-24 17:39
Det är inget mail. Det står i tråden, samma sak som om jag kopierar vad estet just skrev och klistrar in i kursiv text här under..

2006-08-24 21:03
estet P18
Skillnaden är ju att han får svar snabbare om han skriver direkt till Mabande än att göra en tråd om det.

2006-08-24 23:06
junkgirl

Nä.

2006-08-24 23:07
det är toppen baby sluta klaga.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-08-28 12:54
JackFalk

sist jag kollade var det det.

2006-08-28 13:53
Toppen - Det är helt okej att skriva ett tack. De som rensades bort rensades p.g.a. att de var riktade till folk vars inlägg (med "kritik" av graden "asbra!!11!" eller "du suger" - d.v.s. inte någon som helst konstruktiv kritik) tagits bort. Helt enkelt: det skulle bara se konstigt ut om folk tackade nån som inte ens verkat skriva något i tråden.

Att "uppa" är inte tillåtet om det görs överdrivet mycket.
I ett par av trådarna jag slängde så bestod ungefär hälften av inläggen av "upp!", "men sov inte!!", "whoa, vakna!!!1!!111" eller liknande. Helt enkelt trådar som ingen var intresserad av och som därför bara tog plats från andra.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda