Producent
2006-09-06 10:17
Allt jävla tjöt om månlandningen och andra kons...
...pirationer. Borde förbjudas, kommer ingen vart förutom att reta sig på varandra, och tråden fylls av igonarnta jävlar som inte kan FACE THE FACTS ! Månlandningen ägde rum 11 September är ingen jävla konspiration, vi vet att Bush sponsrade Bin Laden för 20 år sen, och ? Nå ?
Since 1984 @realgizlee // twitter
Nä, jag är inte övertygad om att vi landade på månen 69. Vi har varit där men jag tror att just den händelsen det ÄR stage:d i öknen kring New Mexico för att vinna det dåvarande space race:et. Bilder som visar på TVÅ ljuskällor i hjälmarna, vetskapen om att just då, 69 så utsöndrade solen extremt mycket sol energi som med något fint proffessor slang ska ha ett namn som jag glömt - DÄRFÖR är jag en skeptiker. Hur som helst, de hade till och med med DAGENS färjor skapat problem mellan jorden och månen. Då tidens teknologi skulle inte klarat det. Respektera andras åsikter och tro inte att bara för att du har utnämnt dig själv "universal know-it-all" att folk ska följa i dina fotspår. För ärligt, om alla hade tyckt lika, hur kul hade vi haft då? Communitys och forum lever pga folks oförmåga att tycka lika, därav diskussioner om hur vida äpplen smakar bättre än päron, eller om vi verkligen landade på månen 69. Ignoranta jävlar my ass...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Producent
2006-09-06 11:08
Jag är trött på att det kommer en sån tråd i månaden istället för att leta reda på dem tusentals trådar som redan finns ... Sen skiter jag i andras åsikter, jag vet sanningen det räcker.
micKillah P22 Låt folk sitta och spekulera då, det stör väl för tusan inte dej. Och stör det dej iallafall så kliv in i tråden och säg sanningen om du vet den, inte så svårt va? Sen om folk fortfarande vill sitta och spekulera så låt dom göra det då och sluta bry dej för mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag stör mig inte på folk som är intresserade av konspirationsteorier. Jag stör mig på folk som hittar på saker för att få uppmärksamhet och därför lurar människor att bli intresserade. Det är bara ett slöseri med tid. Men whoa lär inte förbjuda diskussioner om konspirationer hur som helst. Dagens konspirationsteori kan vara morgondagens sanning, även om det sällan visar sig vara just så :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med. Så jävla jobbigt med alla 11 september trådar om att de gjorde de själva för att kunna bomba och utrota terrorismen mm
Producent
2006-09-06 13:17
Mitt i-landsproblem på whoa är bara att det kommer så jävla många trådar om samma sak om och om igen, typ som Gangtapes skiten, tack gud att skiten e borta.
Sen skiter jag i andras åsikter, jag vet sanningen det räcker. påminn mig att aldrig bry mig om någon/några utav dina värdelösa inlägg/trådar.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Producent
2006-09-06 15:28
Rhetoric P21: Det är upp till var och en människa att bry sig eller inte, jag väljer min rätt att inte bry mig eftersom jag är trött helt enkelt på dessa grejjer, sedan om jag bryr mig om andra ämnen som är intressant en annan sak.
Producent
2006-09-06 16:07
då kan man hellre ta bort alla jävla trådar om 50 cent o G-unit iställe...som dyker upp varje dag varje timme.....dom har en hemsida ta snacket där.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Hahaha, oerhört mogen kommentar One.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Så du menar på allvar då, att allt som sägs som allt... ÄR så? Det finns ingen baksida eller annan sanning än du matas med genom media eller vad som? Shit, Matrix vibbar. "Some ppl are just to depedent on the system that they cant be shown the truth" Hade hela världen bestått av sådana som du så hade det lätt kunnat komma en ny Hitler, en ny pinochet... För att det finns sådana som oss, som tvivlar, ifrågasätter saker... Är risken mindre. Äh fy fan, jag blir nästan förbannad på din jävla översittar attityd och "jag vet bäst" mentalitet. Du BEHÖVER inte läsa trådarna, skit i det. Men det är tack vare att människor ifrågasätter saker som våran värld går frammåt.
Producent
2006-09-06 17:24
Psycholess P26: Det är klart jag tvivlar på vissa saker, men jag tar reda på fakta och är den fakta jag fått mest väsentlig är det nog fakta för mig. Sedan finns ingen mer diskussion. Kanske borde ta det igen vad jag vill mena med tråden Mitt i-landsproblem på whoa är bara att det kommer så jävla många trådar om samma sak om och om igen, typ som Gangtapes skiten, tack gud att skiten e borta.
Jo det håller jag med om. Men jag tycker fortfarande att folk ska få tycka. Sen att folk i regel inte vad fan sök knappen har för funktion det är ett problem.
Psycholess, håller med dig. man behöver inte läsa alla trådar. micKillah, och du vet att informationen du hittar alltid är den sanna? internet never lies!
i get more pussy then panty!
Mitt i-landsproblem på whoa är bara att det kommer så jävla många trådar om samma sak om och om igen, typ som Gangtapes skiten, tack gud att skiten e borta. hmm. jag missade alla dom trådarna. som sagt, man väljer vad man vill läsa och inte läsa.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nehe... Grymt argument. Så nu finns det en nivå på när man får och inte får ifrågasätta? För i helvete ditt köttpaket, läs igen och kolla att jag HAR studerat frågan. STUDERAT. Inte fått för mig... Att du är 26 och resonerar som du gör är patetiskt i mina ögon.
Internet består ju i princip av porr, virus och konspirationsteorier.
Walking the street of dreams
one först och främst. wow. vilken nörd du är!! var god länka. Psycholess one har bevisat sig handikappad i andra trådar så bry dig inte om honom. han ger sig aldrig trotts att han har fel.
ja man blir fan orolig Rhetoric... Men bra då vet jag. Ska sätta hans inlägg i facket "FUBAR" i fortsättningen.
Producent
2006-09-06 21:49
confidence P22: Låter otroligt, du behöver heller inte tro mig, men min lärare tog upp detta, han hade träffat Neil själv och berättade en del intressanta grejjer.
mickillah: hur kan du vara säker på att faktan du påstår dig ha är korrekt? för några år sen trodde människorna jorden var platt. det var fakta då. universiell sanning. för några år sen trodde vetenskapen inte att hjärnceller kunde produceras. det var universiell sanning då, det vet vi idag att de kan. det finns gott om exempel på tidigare faktum som fått stryka på foten...