I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Märkningssystemet" i webbsidor

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-09-30 17:51

"Märkningssystemet" i webbsidor

Funderat på,

Skulle det inte va snyggare och lättare ifall man hade märkningarna i början istället? typ:

blablabla
blablabla
blablabla
blablabla
blablabla

annars så blir det liksom en jävla röra alltihop om det ska ligga utspritt bland alla rubriker.

:)

^ Smart sagt.

2006-09-30 18:44
Egentligen spelar det ju ingen roll, det är ju bara att kolla i slutet av varje rubrik, istället för framför varje rubrik, whats the difference?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-30 19:08
Jag men håll med om att det skulle se mycket renare och snyggare ut?

Det är bara en tanke...
^ Smart sagt.

2006-10-01 13:11
Vi har diskuterat saken i webbsidor, i stickyn.
Och ja, vi kanske håller med, men nu har det iaf börjat sätta sig hos folk, och shit vad drygt det skulle vara att döpa om alla trådar ÄNNU en gång.
Hmm...slutsats. Varför ändra på ett koncept som börjar sätta sig?

/ Kristin, mod Webbsidor

2006-10-01 14:15
"Varför ändra på ett koncept som börjar sätta sig?"
Om konceptet inte håller måttet så ska man väl inte ha kvar det bara för att det börjat sätta sig?

Håller f.ö. med trådskaparen. Ser lite rörigt ut nu.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-10-01 14:59
Tänkte precis skriva det Frozen skrev. Jag kan faktiskt hålla med om att de va en miss att inte göra så från början. Men nu när folk börjar fatta ganska bra iaf så vore de jävligt segt att införa ett nytt system igen. Och för att inte tala om antalet trådar att editera för Frozen och mig själv...

Sen så är de så att det finns en bugg när man editerar inlägg som ni icke mods inte vet om, och det är att så fort man editerar ett första inlägg i en tråd så fuckas alla länkar i det inlägget upp. Det vore ok att bara editera alla topics, men att sitta och editera länkar i varenda inlägg också är riktigt segt. Så det kommer inte ändras innan den buggen är borttagen iaf! När det är fixat kan iaf jag tänka mig att ta tag i att ändra på det. Men det skulle ta för lång tid att fixa det nu...
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-10-01 17:38
Dicecard

Nej det är det inte eftersom vi måste editera alla gamla inlägg och som sagt det kommer inte hända än på ett tag och definitivt inte innan buggen är fixad!

2006-10-01 17:57
Vänta tills buggen är fixad!
Annars blir det sinnessjukt mkt extrajobb. Okej?     

2006-10-01 18:57
Det kommer ändå sluta med att vi komemr få editera sjukt många trådar. Både folk som skiter i att göra nåt alls, och ja... att ha två sätt i samma forum kommer bli ännu knasigare. Och vi måste ändå editera de äldre trådarna någon gång. Så nej, vänta tills buggen är fixad så kan vi ta tag i det då.

2006-10-01 21:09
Men det är ju få trådar som håller sig kvar i mer än en vecka så om alla börjar med det här så kommer det ju inom ca. en vecka se någolunda bra ut...

Och de undantag som kommer vara få kan väl ni ändå ha orka att redigera..

Men men...
^ Smart sagt.

2006-10-01 21:17
Tro mig, om inte vi editerar inläggen på första och andra sidan kommer ingen att sätta prefixet framför topicen. Och just nu pallar iaf inte jag att ta tag i det, iom buggen. Annars hade jag kunnat göra det. En halvtimme kan jag undvara, 2 timmar, inte så mycket... (överdrift ja..)

2007-03-11 15:37
Tack för att ni fixat detta nu! Mycket cleanare!
^ Smart sagt.

2007-03-11 16:24
Detta är ett exempel på hur man inte gör. Uppa inte gamla trådar utan någon som helst anledning.
jagvillocksåhaenblog.com