Producent
2006-10-15 03:23
Va e de för skillnad mellan Admin och Superadmin ?
Haha, fan va skojj änna, såg att Daviden hade det. Vadå liksom :P Tycker vi dödliga borde också ha nått skojj under vårt namn juh längre man varit medlem. Bah...
Since 1984 @realgizlee // twitter
typ Supernörd om man varit medlem skitlänge?;)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Producent
2006-10-15 03:28
jag måste juh verkligen vara ultra supernörd så jag varit medlem ända sedan 2001.01.09 (inte med denna användaren) :P haha
Vi som vart med veldans länge har redan Day One, det räcker!
-- Mellanslagsanvändare --
och att vi fick ha mellanslag i vårat användarnamn.. så det så.. ;)
...To the rescue!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill fortf vara så elitistisk och hävda att inga efter september 2000 är day one ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
vart står det superadmin?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
U-Nas
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Superadmin blir man om man har bannat minst tusen personer;)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Hahaha...han står inte ens med under "Våra Admins" på startsidan längre :)
•pave paradise•
Han är i Nangiala nu.
så hur många superadmins finns det?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Superadmins förökas genom celldelning så det är omöjligt att svara på. Det kan tex sitta en här nu och läsa vad vi skriver. Nä men seriöst, jag tror det är U-nas och Daviden typ, även om det mest är på skoj:)
^^ nähe verkligen? borde man inte kunna bli superanvändare. typ baitar-bd-dmc-grabben eller vad sjutton han hette blev ju bannad typ hur många ggr som helst, borde inte det vara värt extra status? eller kanske mindre egentligen, men iaf!
daviden är ju inte superadmin?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric Han var, men så blev tre av hans bans tillbakasläppta för banntiden gick ut, så nu måste han banna tre till för att komma över tusengränsen.
I lost me powers! Oh the pain... Ne, skämt å sido... Superadmin blir när man fångar en stjärna, och så kommer det lite snabbare musik när man sitter på whoa ...man kan springa genom alla forum utan att bli skadad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur många trådar måste man plocka för att bli supermod?
amfetaminpsykos Du måste flytta minst en tråd från varje forum till alla andra forum, i alla möjliga kombinationer som finns. Det blir ganska många trådar om man räknar på det. Då blir du titulerad Übermod.
Det var kul så länge det varade. Jag och daviden i vårt egna forum, snackade skit om alla andra admins :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Skulle varit ballt om man hade inläggsräknare. Låt mig nu tänka.. låt oss säga i snitt 3 inlägg varje dag de senaste 4½ året. 365 x 4,5 = 1595 1595 x 3 = 4785 Då skulle jag ha postat 4782 inlägg typ, låter väll lite vettigt.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jabtizemo Och antalet skitinlägg skulle skjuta i höjden när kidsen börjar tävla om vem som har flest inlägg.
micKillah, du kan nog räknas som supernörd när du vet när din förra användare gjordes..
...och han är skitstolt att han varit nörd så länge. han skryter om det i minst en tråd i månaden.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
borde däremot stå hos adminsen hur många dom bannat under ens namn så dom kan skrämma skiten ur småungarna här! eyegasm: 54514 toys bannade! mabanade: admin 125420752 bannade!
www.gbg031.se
Hehe, fast det skulle säkert också locka fram osunda tendenser. För att dra en klyscha så "I en perfekt värld skulle ingen behöva bannas". :)
Haha såg det också, tänkte fråga men kom på att det säkert var för att jag rapporterat så mkt när jag haft tråkigt, och Daviden är alltid online.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Producent
2006-10-16 01:20
aldrig sett suport förut... varför har jag inte det?
förmodligen inte. jag borde va superadmin.
jag vill bli klubb-Guru :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag har förbrukat all min spenat nu, no more superadmin. :D
"Får jag bli admin/moderator? -Nej, det är absolut ingen ide att fråga oss om sånt. Behöver vi en admin eller en moderator så väljer vi nästan alltid ut det själva, utan att be folk "ansöka" om det. Detta beror på att vi vill ha folk vi känner, och litar på som admins och vet då själva oftast vilka som skulle passa bra. Det händer dock att vi söker moderatorer i ett visst forum och då annonserar vi ibland detta i det aktuella forumet. Då är det fritt fram för alla att höra av sig." Saxat ur FAQ.
Är som i lumpen... det finns fänrikar och sedan finns det löjtnanter.. stava..
Nu börjar det bli dags att läsa FAQ:Vad är en Webmaster/Admin/Moderator? -Webmasters är Stuck och howser. Det är de som har gjort hela communityn, och det är de som driver och äger sidan. Admins är personer som har rättigheter att rensa i forumen och de kan även varna/banna folk som missköter sig. Moderatorer kan enbart rensa i forumen. De är oftast personer som tillbringar mycket tid i ett visst forum och har därför rättigheter att hålla ordning just där.