I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-09 14:18

whoa!

asså, jag fattar inte en sak me whoa.
vi säger att nån som e ganska duktig lägger upp en låt.
då kommer de typ minst 10 comments.
men när andra som inte e så kända lägger upp sina låtar-
så kommentetar typ ingen, va beror på de på?:D
//Peace LD

www.nivolitas.tk.
www.myspace.com/nivolitasmusic

2006-12-09 14:30
Ingen pallar lyssna på någon som antagligen är keff?

2006-12-09 14:40
aa men hur vet dom att man är dålig för än man har lyssnat på den??
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>

2006-12-09 14:40
Man antar bara att det e någon keff snubbe, trist för alla inblandade!

2006-12-09 14:45
det är de ja menar som e lite småsynd om whoa,
att folk antar att nån e keff, fastän man kan vara bra.
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>

2006-12-09 14:55
om du hade lagt upp nått hade ja säkert inte lyssnat på de eftersom det står P13 efter ditt namn,,ganska synd endå...
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!

2006-12-09 16:08
Motsvarar väll att om det skulle komma upp en bild på en relativt medelmåttig pms så skulle den få tummen upp av alla. Men om det istället skulle komma upp någonting i samma medelmåttiga klass fast det är ett annat, mindre crew som målat den så får den tummen ner av majoriteten känns det som.
Varför är det så?
 biffko to di world

2006-12-09 16:52
Torre1

Jo så är det för att ofta när duktiga målare gör en dålig målning så blir det betydligt bättre än när dåliga målare gör en bra.

Samma som om notorious skulle slänga ihop någonting halvdåligt på bakfyllan så skulle det antagligen vara bättre än vad de flesta rappare någonsin kan göra i sina liv....
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!

2006-12-09 17:00
GrönaJätten: Asso nu menar jag att målningarna i princip är like bra gjorde etc. Givetvis så stämmer det du säger, men jag har sett flera fall här på whoa då namnet på den som gjort "varan" är viktigare än själva varan i sig.
 biffko to di world