PartyPoker.com?
Haha, shiet, hur stort har Whoa blivit om PartyPoker.com vill göra reklam här? Galet. Coolt hurosmhelst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whoa kanske helt enkelt är billigt att göra reklam på i relation med antalet användare, vad vet jag... för det är ju inte en överdrivet stor sida så att säga... sen så är väl användarna här inte helt utanför partypoker's målgrupp...
What would macgyver do?
...eller så kanske dom har kommit på ultimata lösningen på probelmet med Lyricism: Att dom vill att alla 13åringar ska lockas att klicka på länken där, och sen bli av med så mycket pengar att dom inte kan betala sin bredbandsräkning, VIPPS! Alla pappskallar väck (på som mest 31dagar).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller så vill Partypoker göra reklam på precis alla sajter utom möjligen de med barnporr...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
jahapp.. nu slipper man inte dendär skiten ens på whoa
Toastare
2006-12-18 22:44
Callecuttar ställ in då så du inte ser annonser om du blir så påverkad...
Jag skyller allt på Emma!
Ehh, cash betalar serverutrymme och bandbredd, cash växer inte på träd, vill ni hellre att whoa ska köra en enda liten obskyr undergroundlänk och sen medlemsavgift per månad? //Peace
Toastare
2006-12-19 07:28
ighe Det är ju inte en inställning på whoa...utan på din dator. Sen har ju GAIA rätt i det han säger...
Man kan ju ha många moraliska betänkligheter på det där, upp till varje egen person tror jag. Jag köper förjävla mycket kläder och cd's och sådan reklam gynnar ju inte mitt beroende direkt men whoa ska inte behöva avstå för det. Personligt ansvar like whoa.
Rock out with your cock out!
Att köra banners för poker eller ngt annat så folk lockas lira sig i fördärvet köper jag inte, då kan vi ju förbjuda våldsamma tevespel, filmer och ghettomusik också? Varje individ får ta ansvar för sina egna handlingar. Så jag är med dig på den 2 grand.
jag gillar att whoas reklam är så lättblockad, inga lurigheter.. bara till att blocka whoa.nu/rwdx/gfx/banners* så slipper man...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
GAIA Wordlife!
tjänar ni per klick som googles banners eller ger dom er cash per månad? hur går det till?
www.gbg031.se
Toastare
2006-12-19 18:37
haffad de betalar en viss summa för att ligga uppe en viss tid
Bounty: Inte PartyPokers banner väl? De brukar alltid betala per värvad spelare, har aldrig hört talas om nåt annat.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Toastare
2006-12-19 18:53
Refused samma regler gäller för alla som lägger upp banner... men fråga Howser för det är han som är headchief över sånt här.
hur ställer man in så att man inte ser anonser? Det enda som är störigt med party-poker-anonsen är att den rör sig i otakt med den andra anonsen... perceptionsstörning
Gerdaman
deg IN, whoa!
skriv kort, helst inte alls
GhettoG: till firefox kan du installera adblock, då kan du blocka alla bilder/flash-grejer som du inte vill se.. finns säkert något liknande til andra webbläsare..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Moraliska aspekter är klart att man kan lägga på det, men det intressanta tycker jag ändå är att reklamen faktiskt inte har något med hiphop att göra enligt mitt sätt att se det. (Utan att ha en lång diskussion om vad hiphop är) Jag har förstått det som att det tidigare har funnits någon slags tanke om att bara ha annonser med tydlig koppling till hiphop eller musik i allmänhet och sett ur det perspektivet är ju pokerreklam ett avsteg från det. Frågan är var man ska dra gränsen? Kommer Whoa att göra reklam för alla som betalar i fortsättning eller finns det en tanke om att reklamen på något sätt ska passa ihop med sidans profil? //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Jag tror det är svårt att vara selektiv när det står pengar och knackar på dörren. Det finns ju ganska mycket redan på detta community som inte har någon, varken direkt eller indirekt koppling till hiphop så jag ser ingen anledning att ha separata regler för reklam.
Rock out with your cock out!
seriöst nu, är det verkligen någon här som bryr sej över en liten textruta? Dagens I-landproblem numberone, palla shi bry sej asså!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha dålig kvalite på bannern ^^.. ser ut som ni förmiskat den texten är helt fel:P
jag har alltid rätt.
Men lipa grabbar! Börja spela och köp en bil som ...
2 PJÄSER
Lyricist
2006-12-24 03:37
Jag ser fanimig den här sidan mer som äldre-än-en-ungdoms-community och inte enbart en vanlig tråkig och blaskig hiphopsida och det finns väldigt många olika målgrupper här. Så, summan av kardemumman; Nu mättar vi fler hungriga munnar :D Paaaartii Pooekeear
Betyder det här att whoa har passerat steget: "annonsörer skickar omärkta sedlar i kuvert" och att annonser säljs så bra nuförtiden att det skrivs fakturor och dylikt?
Webmaster
2006-12-26 19:03
Vi sköter givetvis det hela via ett företag, skickar fakturor osv. Inget nytt.