I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför har ni låst mig från en tråd?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-12-20 20:00

Varför har ni låst mig från en tråd?

I tråden om vad man skulle göra sin sista timma i blandat så är jag låst.

Det är JAG som blir påhoppad i den tråden. Folk driver med våldtäkter och att jag blivit våldtagen.

Tycker inte att det är riktigt rättvist att stänga ute mig då?!

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-12-20 20:06
Tråden är väl låst?

Crank-spoiler.. Vafan är det?
...och det är det som är så fint med whoa!

2006-12-20 20:09
Aha.. Blir nån våldtagen där? :)
...och det är det som är så fint med whoa!

2006-12-20 20:11
hm jag kunde ha svorit på att inlägg kom efter att den var låst
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-12-20 20:15
fimp, dom har inte låst ut dig, hela tråden är låst.

annars om det hade varit så att just du vart utelåst, att raportera tråden eller att skicka iväg ett mess till en admin är ju.. bra.
 i get more pussy then panty!

2006-12-20 20:16
confidence ja absolut. men ibland är man lat =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-12-20 20:18
bomfalleralla | Idag 19:46 |
     ta inte illa upp men, e du en synth-slut?

åh så jäklans moget.

2006-12-20 20:29
Fyfan vad smaklöst, detta är antagligen det lägsta jag sett på whoa.

Jag tänker tråden ligga kvar ett bra tag, den skall vara låst. Den skall ligga kvar för att folk ska se hur vidriga vissa människor här inne är.

Burnedsoul får en spark i röven som tack för empatin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 21:15
Om man rapporterar till en admin får ju inte hela Whoa veta det. Sluta säg till folk att gå till rektorn dom VET det dom vill bara att hela skolan ska veta. Vilket kan vara bra och ibland underhållande
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-12-21 04:21
Fyfan va sjuk MickMästarn är, asså, merä n vanligt asså. Det där var bland det tamejfan det sjuaste jag sett på Whoa någon säga. Nog för att han är ytlig, otrevlig, fördomsfull och allmänt urbota vrickad, men det där tog fanimej priset. Seriöst, fyfan vad jag ville kräkas på honom när jag läste vad han skrev i den tråden. Sen att det finns andra idioter som sitter och gastar emot Fimp på det sättet dom gjorde ärj u tamejfan helt jävla vrickat det med.

Det är vid såna här stunder man undrar vafan det är för jävla folk som lyckats hitta hit och skriver av sej i sådan skit som i just den där tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-21 05:49
jo man är mer chockad än arg liksom. palla bli arg på såna åsnor? jag vet mkt väl att jag kan ställa till ett helvete ibland på whoa, men denna gång va det faktiskt inte mitt fel. Jag har precis börjat acceptera att den våldtäkten inte var mitt fel för mig själv, tog mig sex år. Behöver inte höra sådant här nu

2006-12-21 06:46
Shii asså, vafan, seriöst... Att det finns personer som dessa? Kan bara säga samma sak jag sa i den andra tråden, de ska vara JÄVLIGT försiktiga med för vilka de yppar sina tankar för, risken är stor att de får ett par ben brutna i kroppen om vissa människor hör det. De flesta, speciellt de från medelhavet, värdesätter kvinnan (hon som gav liv till dig och även sprider ditt arv vidare) väldigt mkt och har all respekt för henne. Att se sån där shit i forumen suger, släpp inte tillbaka på dem ett bra tag Daviden.

//

2006-12-21 06:46
hm jag kunde ha svorit på att inlägg kom efter att den var låst

^^japp jag såg det också!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-12-21 06:47
fimp

Glöm bort den där skiten, ha en trevlig julhelg och sköt om dig, vilka fucking åsnor asså...

2006-12-21 06:50
tack GAIA nä jag ska inte tänka på det mer.. försöka i a f.

2006-12-22 21:16
Två dagar senare är tråden borta.

Daviden, you dissappoint me so :(
•pave paradise•