Mac/safari!
Ni har inte funderat på att göra så whoa funkar lite bättre i safari som används av i princip alla mac-användare?.. en del grafik buggar och texten går inte att redigeras/länkas..
jag har alltid rätt.
Toastare
2006-12-20 22:11
ladda ner firefox istället...
Jag skyller allt på Emma!
alla macanvändare jag känner har firefox =) fungerar utmärkt
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag i skolan =( tycker dock det funkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-12-21 08:38
ladda ner firefox i skolan då! å säg till dina lärare att skärpa till sig ;)
tydligen så har vi det.. men då måste man gå in i jobbig mapp :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-12-21 14:34
men vet du... eftersom ni har mac. Då klickar du på ikonen för firefox... håller nere vänster musknapp.. och helt enkelt DRAR den ner till docken och skapar en shortcut. vad lär ni er i skolan egentligen? :)
safari är 100ggr bättre än firefox + att firefox är fult som stryk på mac
jag har alltid rätt.
fan fan sitter på en pc? jag sitter framför min iaf.
i get more pussy then panty!
mac är 100 ggr bättre än pc! och safari är den bästa webläsaren...för eller senare kommer alla på whoa att inse detta!
förmodligen senare, givade diskussion folk... ÄÄÄÄÄÄH PC ÄR BÄST ÄÄÄÄÄÄ
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Man slipper alla de vanliga PC-virus iaf på mac
istället får man mcvirus!
i get more pussy then panty!
menige-E yes mac är klart bäst o problemfriast. dessutom trevlig dator att använda för musik, film o sånt =) men safari är uselt ju!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
macvirus? haha.. och mac är 100ggr mer genomtänkt, snyggare och mer användarvänligt.. leopard kommer bli kungligt!
http://www.apple.com/macosx/leopard/spaces.html kolla bara Time machine, spaces och core animation!.. inget klår det :P
jag har alltid rätt.
använder safari oxå, ogillar firefox skarpt
skriv kort, helst inte alls
Jag använder Safari till min mac, installerade Firefox men tyckte faktiskt det var lite slött, visst safari kanske saknar småpill men jag tycker det balanseras upp av att det går mycket snabbare, sitter på en Macbook
yeah yeah
Safari är det som gäller!
Firefox är det bästa. De sidor som inte funkar på Safari funkar på Firefox, så varför inte. Får min Mac imorgon. Det var fantamig på tiden måste jag säga. Jävla PC med sina konstanta felrapporter hit och dit...Sen kopierar ju Windows Mac vid varje presentation av nytt OS. Vista har ju snott docken.
•pave paradise•
men dagens mest onödiga tråd, seriöst vad tänker folk när de sitter och trigger på med "ööh pc suger.. ööh mac suger.." använd det som funkar bäst, funkar inte safari.. sucks to be you, testa något annat..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf P20
sluta sura det är jul.
jag är glad :D
men
Menige-E P19 , sluta uppmuntra sånna här skittrådar!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
whoa is all about skittrådar, and you know it!
Safari är inte så kul...använder Firefox på min Mac nu.
•pave paradise•
fortfarande ingen anledning till att uppmuntra skit bara för att det finns där,
Jodå :D This is whoooa.
•pave paradise•
Ihabia sa det! GOD JUL ALLA MACANVÄNDARE! hehe