I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-31 04:17

Kan inte förstå?

Har suttit på whoa sedan 01-02 nånting (nej inte med denna användare, har haft andra). Brukar inte skriva något eftersom jag ofta inte har något speciellt att tillägga, mer en passiv läsare om man säger så! ;)

Men jag kan verkligen inte förstå en sak dom Edde drog upp i en tråd i beats. En kille hade gjort ett beat han kallade värdelös (som tyvärr stämde in med namnet också) och tråden under var det en annan kille som hade gjort en mycket mycket bra instrumental..

Killen som gjorde värdelös hade över 40 inlägg (om jag inte minns fel) och han som gjorde den feta instrumentalen hade runt 3 inlägg...

Hur kommer det sig att folk är så himla snabba att båla folk över öppen eld så fort det är dåligt, men inte höjja dom som är bra? Där är ju så tyst att det ekar i alla vrår!

Kom igen Whoa! Bättre kan ni!

För skåne! svenskjävel!
Rappare

2006-12-31 04:31
Så är det ofta.. En klapp i ryggen på kompisen.
http://www.innuce.nu

2006-12-31 15:04
Ah, jag som alltid tittar på dem med flest inlägg:O
<3

2006-12-31 15:07
Grejen är att folk klagar för mycket och uppmuntrar för lite, lets face it, 80% av folk på whoa har inte en aning om skill när de bedömmer något. därför klagar de mer än att berömma :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2006-12-31 16:28
så jävla sant! folk som verkligen vet vad dom gör och KAN producera blir inte ens hörda, droppas de ett freebeat får den 100inlägg på nån minut, sen efter droppar ett flertal freebeat med samma sampling o får lika mycket inlägg och hype! medans andra sitter på 1 download o tre uppningar. lika så i audio! kassa rappare blir hörda och får hype medans dom bra uppar sin tråd tre gånger och ingen lyssnar!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen

2007-01-02 12:46
exakt! skönt att det inte bara var jag som hade dessa tankar! känner verkligen igen det du säger Flexibel! så himmla synd, för där finns verkligen många bra artister i audio som borde bli mer sedda, dock märkte jag att uppar du klockan 15:30 så är din tråd på sida 4 klockan 15:45. Ibland känns det bara lönlöst :(

Men jag hoppas det finns fler modiga själar här som vågar stå emot denna negativia trend!

För positivitetens namn!!
 För skåne! svenskjävel!