I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Får en tråd sån här tråd skapas?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-01-12 22:18

Får en tråd sån här tråd skapas?

får jag lägga upp ett foto på en tjej jag sett några ggr å fråga efter namn eller msn? ngn kommer känna igen henne å det är inget ont bakom en sådan tråd

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-12 22:20
14 - Respektera personlig integritet
Lämna inte ut
någons namn, telefonnummer, personnummer, adresser osv till någon.
Detta kan i värsta fall vara bryta mot Personuppgiftslagen (PUL) och
vara straffbart enligt svensk lag. I Grafitti-forumet är detta kanske
extra viktigt. Det är självklart förbjudet att skriva vilken person som
ligger bakom vilken tag osv.

jag skulle inte gilla om nån la upp en bild på mig..
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-01-12 23:41
nej jag förstod nästan svaret. men orsaken är ju kärlek...:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-12 23:43

Akta dig för kärlek, :E

2007-01-12 23:45
hehe jo. Aja får ta den svåra vägen å fråga nästa gång jag ser henne. men hennes kompis bor i området där jag jobbar å ibland rätt sällan är hon med tjejjen jag vill åt å ibland handlar dom chips å läsk då dom ska se film.

"oen shot one kill"...

2007-01-27 21:24
asså ja tycker det vore ok på ngt sätt asså hon lär ju inte ta skada , sånt där har ja råkat ut för borde vara någon " spanings" del på forumet .
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-01-28 15:50

Som sagt så är det inte tillåtet att stalka folk på Whoa.
Var inte så internetbundna - snacka med personerna ni är intresserade av istället för att smyga runt i de digitala buskarna ;)

10-4, over...

"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-02-21 03:27
Hahaha mabande