Dagtråd?
Varför finns det inga dagtrådar på whoa, för folk som är inne på dagen?
whoopzidoo
För att dom är totalt onödiga
känns lite som att de vanliga trådarna är dagtrådar. alltså inte totalt utflippade och har ändå ett visst syfte och mening. men visst, jag har ställt mig samma fråga and i see your point. skapa en dagtråd o se vad som händer:)
syumoan akoinwe!
på dagarna är alla trådar dagtrådar för oss med meningslösa jobb (alt. inga jobb). fram emot eftermiddagen när vanliga människor, admins och moderatorer vaknar/kommer hem från jobbet rensas dem och blir vanliga trådar igen.
...looking more like 5 cent
läs regler och faq innan du startar en sånhär onödig tråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whatone det finns en chat på natten också?
Jag vet inte vart exakt den där maskinen som skiter ut überkorade Whoa-användare står nånstans, men om nån vill hjälpa till att leta land och rike runt efter att slå sönder den så skicka ett PM.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klockan12 nej men jag kan följa med och leta efter den som producerar dem som skriver "über"töntiga kommentarer
om du nu syftar på mon "kommentar" så är det svaret våra kära moderatorer brukar ge.
whatone det gjorde jag inte :)
saxat från Regler - Blandat 2 - Endast seriösa trådar Endast seriösa inlägg som du anser inte passar in i de andra forumen ska skrivas i blandat. Alltså inte saker i stil med "Oj, det regnar idag", "Vad gör du just nu?", "Vilka är vakna?" eller "Jag har så tråkigt, vad ska jag göra?" Lekar som "associationsleken" och liknande är inte tillåtna.
ligger ju i och för sig inte i blandatforumet... men jag ska sluta vara jobbig. bara lite imponerad över att tråden forfarande är kvar.
menade på sk "dagtrådar".
Producent
2007-01-18 20:11
det finns en CHATT för dagarna.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Det finns en CHATT för nätterna med.
jagvillocksåhaenblog.com
Det är la inte så märkligt. På natten står de flesta trådar stilla, det är få online, de får en nattråd att leka i. På dagen är många inne och saker och ting rör på sig. Ska alla leka i en dagtråd så blir det bara en enda röra av allt.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
junkgirl men om det var så du menade är det ju exakt samma sak med nattrådarNarcissus inte alltid så många inne på dagen heller, mest på kvällen :(
Jag har en bättre idé, gå ut i solen på dagen och häng på whoa på kvällen istället.
går inte, måste vara på jobbet för att få pengar även om det inte finns något att göra
cosby F19 nej. läs igenom reglerna för blandat så förstår du vad som menas.
blandat e ju som en stor dagstråd
Dagtrådar skulle bli stora klotterplank med tre tusen inlägg ungefär (Lunarstorm av väl fortfarande sitt klotterplank, och det är så det skulle sluta). Det är bara kolla på nattrådarna under loven, då de är fulla med inlägg innan 01:00. Därefter lugnar det ner sig litegrann, när folk börjar somna. Nattrådarna uppkom eftersom flera trådar kunde bli söndersnackade varje natt. Oftast genom en diskussion mellan några få personer, men eftersom inga andra skrev i tråden utvecklades de mer och mer till privata diskussioner. För att undvika att trådar blev snacktrådar på natten, när ganska få personer är inne för att moderera, infördes nattrådarna. De har visat vara ganska omtyckta och fyller förutom en avlastningsfunktion även ett eget litet element i Blandat. Dagtrådar skulle bara inte fungera.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent
2007-01-21 18:51
midas: ja men det finns bara en sorts tråd i dess like med nattråden, ;)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se