I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-30 01:29

Whoa och Mac

Hej jag har varit med här på whoa ett tag nu och tycker det är lite tråkigt att jag som mac användare får mina texter ihop pressade åven fast jag lägger mellanrum mellan olika stycken i texten osv.

Att jag sedan inte kan nyttja de olika "stilarna" på text som tex. bold understryken osv. är sjukt störande !!!

Får fär mig att detta är en ganska ny företeelse, Gjöööööööööööööööööööör något !!!!!!!

DJ

2007-02-01 15:23
Kör du Safari eller Firefox? Jag använder mest Safari, men Who funkar inte så bra ihop med Safari, däremot funkar det helt OK med Firefox. Så ladda ner Firefox och kör Whoa där och se omd et inte blir mycket nice:are!

2007-02-02 15:02
whoa funkar finfint med både firefox och camino
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-02-02 21:16
inte Opera dock..

varför stänga av det? det kan ju lika bra va på, men att man går in på eget bevåg?
 För skåne! svenskjävel!
Graffare

2007-02-10 14:14
skaffa en riktig dator istället
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-02-10 15:51
Jag kör med safari, ska testa firefox i stället. Tack för tipset.

2007-02-10 16:03
jag har inga som helst problem när jag kör whoa i firefox. det enda jag saknar är att kunna använda snabbkomandon för typ bold (äpple + b) när man skriver, men det kanske int går på pc heller?

i safari bråkar det dock mycket. men whoa är inte gjort för safari =)

"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.