I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-03-14 00:20

"Reklam"

Hej!.. är ganska ny här på whoa, (2006-04-29).. och under den tiden har jag sätt folk dela ut "reklam" för att deras trådar ska bli uppade, (jag har också gjort de). Men är det okey att man gör de? för man får inte skriva "UPP, HALLÅ" eller något likande i trådar längre, för jag har kollat runt & läst lite regler har inte hittat nått om det här eller så har jag helt enkelt missuppfattat något, & nej jag har inte sökt i forum tyvär, men är det okey att göra detta t.e.x till "vänner" på konkakt listan?... Skulle vara kul att få lite svar, & helst inga ordnördiga komentarer heller & tack på förhand.

Don't!

2007-03-14 00:22
Kanske fel forum också, men var osäker om jag skulle lägga upp den på "hjälp & support"
Don't!

2007-03-14 00:32
 Crunk_Dude P16
Håller med dig nästan till 100%.. men dock har jag aldrig skickat "reklam" till folk jag aldrig har pratat med eller inte känner men har inte lagt ut mycket alls heller.. men tycker iaf dom borde få en varning :)
Don't!

2007-03-14 00:38
Se framför allt den kursiverade delen.

Regel 3 - Att spamma är absolut förbjudet
Med att spamma menas att man skriver samma sak, eller flera meningslösa saker, upprepade gånger i ett eller flera av forumen, en gästbok eller i meddelanden. Detta uppfattar de allra flesta som väldigt störande och är därför absolut förbjudet.
Detta gäller även alla former av kedjebrev, tex. när man uppmanas att skicka vidare meddelandet/gästboksinlägget till X antal personer. Reklam till personer man inte känner via meddelanden eller gästboksinlägg är också förbjudet.
Om du spammar kan det, förutom en varning eller avstänging från communityt (ban), även innebära att alla inlägg du någonsin gjort raderas.

Mabande - Admin crew: Regulators

"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-03-14 00:40
 Mabande P30
tack så mycket, denna tråden är redo att tabort's
Don't!

2007-03-14 00:42
Tycker också ni borde ha mer koll, eller ska man helt enkelt rappotera detta när det händer?
Don't!

2007-03-14 00:49
Rapportera gärna, för vi kan tvärr inte hålla koll i allas gästböcker hela tiden :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-03-14 00:51
haha så sant som sagt...
Don't!