I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

whoa : den snedknullade moralens högsäte.

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-04-17 13:30

fråga vart man kan ladda hem en låt = inte ok , varning

göra en tråd vars ända syfte är att visa att man är pedofil och skryta om sina bedrifter = fritt fram.

http://www.whoa.nu/community/forummessage.asp?topicID=529992&forumID=12&showSinceLast=true

2007-04-17 13:41
du är ny här, va?

2007-04-17 14:15
lite bra är man ju ;)

2007-04-17 19:12
Se då till att inte förväxla utmattning som resultat av nattliga aktiviteter resulterandes i kvarliggande otillåten tråd med snedknullad moral.

Eller med andra ord: att det som inte skall vara där är där betyder inte att det är ok att göra nya saker som inte ska vara där och hänvisa till att andra saker som inte ska vara där var där tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-18 13:25
detta är din första användare va?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-04-18 16:02
det är olagligt att ladda ner låtar...
det är inte olagligt att tända på barn...

don't blame whoa... blame the system
http://www.myspace.com/akinonline

2007-04-18 23:20
den där var lite dåligt formulerad tyckte jag..

det är inte olagligt att tända på barn... men du måste hålla det för dig själv..

-- Mellanslagsanvändare --

2007-04-18 23:20
...eller söka hjälp
-- Mellanslagsanvändare --

2007-04-19 00:15
exakt.. man får tända på barn, men man får inte göra något åt det

2007-04-19 12:19
jamen tråden är borta.
så varför är den här tråden kvar ?
logikvurpa?

2007-04-19 19:50
a glitch in the matrix.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-19 21:21

Det är inte olagligt att fråga vart man kan ladda ner grejer heller för den delen.

And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2007-04-20 01:00
McShit P21
nä, men om man inte ska ladda ner, varför ska man då fråga efter det?

2007-04-20 13:54
förövrigt är jag fullt införstådd med att man får besitta vilka TANKAR man vill. det  är en mänslig rätt som ingen , någonsin kan/ska berövas ifrån. det är jag fullt införstådd med även om vissa personer tankar kan i mitt tycke vara synnerligen motbjudande så vorde det ett ännu större brott om de inte fick ha dem. men nu är det så att det klart och tydligt framgick att han hade genomfört handligen och dessutom SKRÖT om den.
detta var lite väl osmakligt i mitt tycke.

2007-04-20 22:24
kraid - Varför är det dubbelmoral att missa en tråd?
Han som gjorde den skrev den vid tretiden på morgonen och den var aktiv i ett par timmar efter det, sen var den inaktiv i tre månader tills någon som sökte på hans namn fick fram tråden, uppade den med ett nonsensinlägg och så var den igång igen.

Nästa gång du har ett klagomål: skriv det gärna på ett lite vettigare sätt... Eller använd bara funktionen "rapportera tråd" som finns slutet på i alla trådar.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-04-29 17:01
Hur blockerar man Ates?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2007-04-29 17:33
Gå in på hans presentation och klicka på minustecknet.

10-4, over...

2007-05-04 00:21
Ja, folk som snackar om sig själva i tredjeperson kan gärna hålla sig på andra communities...

10-4, over...