I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent

2007-08-05 20:12

vafan händer....

gjorde en tråd i går i utländsk hiphop skulle kolla in den nyss men den va helt borta ???? samma sak en tråd i TV o film som jag skrev i e borta...va e det som händer??

min tråd i utländsk e spårlöst försvunnen...har inte heller fått nån mess om att det skulle tagits bort...

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Moderator

2007-08-05 20:20
dem ligger inte i papperskorgen iallafll. kolla "dina aktiva" så ser d var dem är. dem finns säkert kvar...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Producent

2007-08-05 20:22
men varför finns dom inte med i forumen??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-08-05 20:27
dom har väl hamnat i the void. det är sticky:arna som gör att lika många som det finns stickys hamnar mellan två sidor. dom tittar fram så fort du eller någon annan skriver i dom.

2007-08-05 20:52
Var det du som frågade när Heroes säsong 2 börjar?

Skulle precis skriva i den så var den bara borta
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Moderator

2007-08-05 20:53
den tog jag bort. sånt där kan man googla.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-08-05 21:16
haha ^^

2007-08-05 21:16
sorry.

men tror du nån här orkar googla?

;)