I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-25 21:56

Whoa-planket

Vore inte det nått, för att uppmärksamma saker på ett annat sätt. Vi säger en sida, som denna fast tom (innan något är upplagt).

Folk lägger upp banners, 3*1 cm eller hur det nu blir. Iaf, det ska vara om jams, andra events, spelningar, signeringar.. allt för att få folk att gå ut och vara hiphop. Vore så bra om detta ordnades på ett ställe istället för 30 trådar och nått blir bortglömt.

Detta är en skiss, bör byggas på dock.

i get more pussy then panty!

2007-09-25 21:57
Lite otydligt. Men alla evenemang bör få sin plats, även dom små, på nått sätt. Samla allt iaf. Klickar man på det kommer man till jamets hemsida eller tråd, eller nått.

?

2007-09-25 22:05
* "en sida, som denna fast tom Folk lägger upp banners om jams, andra events, spelningar, signeringar"
- Jag tror jag fattar exakt hur du menar och det verkar sweet =)
Dock måste det vara obligatoriskt att langa in vilket datum det gäller, så att nån finfin timerfunktion kan sortera dem och sen radera de som är inaktuella :)
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se
Promotor

2007-09-26 00:59
tror att funktionen skulle missbrukas hyffsat kraftigt..

2007-09-26 17:17
Nejdå, det skulle såklart vara under kontrolleradform :)

2007-09-26 22:24
låter vettigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-27 09:04
jag tycker ideen är riktigt bra.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-09-27 12:34
får inte allt sånt plats redan i Klubb & Konserter? förstår inte poängen till varför man måste kunna lägga upp en bild direkt i whoa när man kan bara länka till den i en tråd?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-09-27 16:39
behöver inte vara en bild.

allt ligger inte i K&K, det behöver inte bara vara konserter, även tävlingar osv. allt som rör svensk hiphop.

2007-09-27 19:41
nämn något som inte skulle kunna platsa i Klubb&Konserter,

och vart skulle diskussioner / frågor ta plats för allt som dyker upp där? precis.. i ett forum där det finns trådar för vartenda händelse.

känns inte riktigt som om det passar in på whoa, eller att det behövs för den delen.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-10-01 19:37
det är mkt man kan tänka skulle kunna vara fett att lägga till på whoa.

men risken e väl då att det blir ett lunarstorm av alltihopa tillslut..

varför ändra något som redan är bra..
men visst, iden är väl bra.

jag tycker dock whoa är bra just delvis för att det är så stilrent, icke plottrigt och "simpelt" i sin bästa benämning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-01 19:59
alla evenemang har inte hemsidor, alla har inte banners och whoa-medlemmar är sinnessjukt dåligt på att följa enkla regler.

är allt jag har att säga ;) (och att jag får ändra i runda slängar 30-40% av rubrikerna i K&K Sthlm....)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.