I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

whoa/yoube/länkar bugg?!

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2007-12-24 23:58

whoa/yoube/länkar bugg?!

hej

på senaste tid har jag märkt att vissa youtube och även andra sidor man länkar till ej öppnar sig i egna fönster när man trycker på dom genom whoa, utan dom öppnar sig direkt i whoa, alltså där ni nu ser denna skrivna texten av mig...

är det någon annan som råkat ut för detta och varför händer detta?!

öppnar man en länk som då ska öppna sig i ett eget webbfönster så vill man kanske kolla på den senare eller nått och fortsätta sin whoa session, istället måste jag kolla på den i whoa i mycket mindre format eftersom whoa framen den öppnas är rätt liten, och självklart skulle man vilja stänga den länkande sidan så stänger man ju ner hela whoa, alltså så får man backa tillbaka och hamnar ändå ej på samma ställe på whoa man var innan, utan ännu en sida tillbaka...

kolla gärna upp detta och åtgärda problemet för det är fett störigt?!

mvh johan

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se