I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

whoa/yoube/länkar bugg?!

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-12-24 23:58

whoa/yoube/länkar bugg?!

hej

på senaste tid har jag märkt att vissa youtube och även andra sidor man länkar till ej öppnar sig i egna fönster när man trycker på dom genom whoa, utan dom öppnar sig direkt i whoa, alltså där ni nu ser denna skrivna texten av mig...

är det någon annan som råkat ut för detta och varför händer detta?!

öppnar man en länk som då ska öppna sig i ett eget webbfönster så vill man kanske kolla på den senare eller nått och fortsätta sin whoa session, istället måste jag kolla på den i whoa i mycket mindre format eftersom whoa framen den öppnas är rätt liten, och självklart skulle man vilja stänga den länkande sidan så stänger man ju ner hela whoa, alltså så får man backa tillbaka och hamnar ändå ej på samma ställe på whoa man var innan, utan ännu en sida tillbaka...

kolla gärna upp detta och åtgärda problemet för det är fett störigt?!

mvh johan

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-25 00:00
man ser heller inte att text innehåller en länk. tror detta problemet enbart sker i IE.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-12-25 00:10

^ exakt, förr var ju sidor man länkade till på t.ex sin pres undertextade så man fattade att man skulle trycka på dessa för en ny sidan, kolla på min pres t.ex, där står alla mina sidor och man kan trycka på dom, vissa dyker upp i nya fönster, andra direkt i whoa, så var det ej för ett tag sedan ^

och jag skriver länkar till andra sidor rätt, har alltid funkat förr, annars borde någon berätta om ändringarna, men sedan alla nya sätt som har kommit att "edit" saker på whoa så har det vart dålig info om hur man gör alla funktioner som finns

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-25 01:51
Ja, ush, vad fan har hänt?
Don't!

2007-12-25 01:56
Inte bara i IE, jag kör FF och det båda dom problemen kommer upp för mig. Dessutom så kan jag aldrig se hela youtubeklippen som är inklistrade på whoa. Den stannar efter typ 1/3.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Toastare

2007-12-25 01:56
att man kan länka youtube direkt i tråden är ju en ny funktion, se stucks tråd i allmänt. Sen blir det nån bugg ibland när folk kopierar in länkadressen så en sida öppnas i tråden också, det ska tittas på när stuck är tillbaka från sin semester.

Rhetoric, det med länkarna i IE är gammalt.. tipset är som vanligt, kör firefox!

länkar funkar överallt förutom i gästböckerna.. som sagt håller allt på att fixas.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2007-12-25 01:57
youtubeklippen fungerar för mig med FF.. och länkning också. Det enda är som sagt länkar i gästboken som inte syns..
Jag skyller allt på Emma!

2007-12-25 01:58
BountyBoo
svaret är som vanligt, jag kör firefox! men inte alla som gör det. jag tänker bara på mina stackars medmänniskor.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-12-25 06:29

BountyBoo

tyvärr så funkar inte några av mina länkar på min pres heller, så det är ej bara ett gästbok fel tyvärr?!

2007-12-25 11:09
Det är en bugg ja... Det uppkommer ifall man kopierar länken direkt och inte gör de själv, eller något sådant.
jagvillocksåhaenblog.com

2007-12-25 17:13
^ men vissa länkar har jag själv skrivit och ej kopierat innan ^

br att veta för denna bugg...

2007-12-25 20:43
Då är det konstigare, ovan var vad vi kommit fram till hittills. :D
jagvillocksåhaenblog.com

2007-12-30 12:53
grymt irriterande detta problemet..
Fucka ur!