I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-30 02:08

låsta trådar?

varför låses vissa trådar?

2007-12-30 19:48
för att dom ses avklarade, t.ex att svaret på tråden har givits, den är för gamal, ej aktuell, för mycket skitsnack, det är väl de vanligaste anledningarna tror jag...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Admin

2008-01-06 13:49
Ganska så precis den anledningen mayornas gav.

Förr kunde vi inte låsa trådar, utan fick slänga dem istället. Nu däremot kan vi låta dem ligga kvar så att andra med samma fråga lätt kan hitta svar (det blir mao bättre att söka i forumen). Tidigare blev det ofta skitsnack i trådar som var "avklarade" (t ex att någon fått svar på sin fråga).

Och sen fanns det ett vilja bland användare att vi borde låsa trådar istället för att slänga dem.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-01-07 18:54
okej för det stod att en av trådarna under Vardagsfilosofi (En intressant teoretisk idé om att kommunicera snabbare än ljusets hastighet) skulle låsas vilket jag aldrig riktigt förstod varför. Fast det verkar inte ha blivit av vilket gör min fråga irrelevant för tillfället....

tack!