I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hey, vintern är inte slut än!

Whoa Community - Allmänt om whoa

DJ

2008-01-25 09:33

Hey, vintern är inte slut än!

Nu är jag kanske sist ute att upptäcka detta, men i alla fall.. Var tog vinterloggan vägen? Den borde väl få ligga kvar två månader till i alla fall? Speciellt som den kom upp ganska sent.

DET ÄR VINTER! :)

//NickeMannen

I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2008-01-25 09:41
Inte här iallafall :( .. Mentycker den kan få vara uppe till början av mars typ.. =) ..
be the change
Moderator

2008-01-25 09:55
sju grader varmt och milt i vinden. det är ingen årstid alls.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-01-25 11:03
Alltid när man tror att det är över kommer the real deal. Mars kommer bli ett helvete!
Hasta La Victoria Siempre!
Toastare

2008-01-25 11:34
det är växthuseffekten som tog bort den..
Jag skyller allt på Emma!

2008-01-25 14:04
Jag tror inte vi i Skåne kommer få snö något mer. Menar då snö som ligger minst en vecka och inte när det blir lite vitt på marken för att nästa minut regna bort.

2008-01-25 14:49
Det är just dessa stunder det är guld att vara norrlänning. -10 och massor med ny, gullig, söt snö.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-01-25 16:22
luthgr3n
det är väl inte en fördel?
 i get more pussy then panty!

2008-01-25 16:55
confidence

Det är klart det är, annars hade jag inte refererat till det som 'guld'.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-01-25 18:26
den här årstiden heter "sverige" . skit ..

2008-01-25 19:49
mellanöl P22
dom enda i sverige som kommer få mer snö som ligger minst 1vecka, är nog fjällen, och norrland :)
Kung i undre världen
Toastare

2008-01-25 20:47
verkar som alla glömt att vintern i sverige kommer i februari och det brukar ligga snö iaf till mitten av mars... snön kommer.

(spara detta och kalla mig sen Väder-Enok
Jag skyller allt på Emma!

2008-01-26 13:16
svenskar har otroligt kort minne när det kommer till väderleken. varje år blir alla lika förvånade när två cm nysnö ligger på vägbanan. kollektivtrafiken lamslås och nollvisionen verkar ändlöst borta!

samma sak med att sommaren inte kommer fören i augusti/september ofta, och att vinern inte kommer på allvar fören i februari.

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-01-26 13:59
vi borde förskjuta alla månader två månader bakåt (el tio framåt), så att snön kommer i dec och ligger till slutet av jan, och sommaren kommer i juni och slutar i början av aug

samma med klockan, men det är ett annat kapitel
vadå? jag dyster?
DJ

2008-01-26 23:29
Men allvarligt.. Sluta vara så OT!

Jag vill att den ansvarige kommer in i tråden och förklara sig nu! :)

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2008-01-26 23:46

Vintern är visst slut!! HURRAAA FÖR SOMMAR!!!!

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke