Systemutveckling - vad tycker ni?

Whoa Community - Allmänt om whoa

Systemutveckling - vad tycker ni?

Funderade lite och undrar vad ni andra tycker om att starta ett forum till under kategoring hobby & fritid som heter Systemutveckling, där man kan disskutera alla olika sorters programspråk.. ? =)

vad sägs?

För skåne! svenskjävel!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Det kan du glömma.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Webmaster

2008-03-01 13:34
Hehe, jo. Lite väl smalt tror jag :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Tror dem flesta såna topics hamnar bra under datorer och teknik, dyker ju inte upp så värst många per månad... Skulle dock vara kul att se.
...och det är det som är så fint med whoa!
Bättre med ett Matforum...
be the change
Matforum skulle vara riktigt nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har aldrig fattat varför folk måste ha forum till precis allt. Det är väl bara att droppa skiten i blandat?
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Men fatta ett matforum, där man kan simma bland recept och godsaker, fyfan va underbart det hade varit..
be the change
...och Gonza som moderator
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JackVegas- P21
du får mysa in på min presentation och kolla rss-feeden från dn mat istället/tills vidare
vadå? jag dyster?
Producent

2008-03-05 20:15
Ett Beats For Sale forum och ett Free Beats forum hade suttit klockrent med tanke på kaoset i beats forumet idag..
På vilket sätt är det problem i Beats?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
det e för mycket keff
Producent

2008-03-06 16:46
Mabande:

Jag tycker det är för grötigt och svårt att hitta bland alla "oseriösa" rubriker med smileysar osv.

Jag tror att många skulle uppskatta ett Free Beats forum och ett Beats For Sale/Enbart för lyssning forum.... Det skulle bli så sjukt mycke skönare att sortera + att man slipper då en massa folk som "uppar" sina trådar.

Jag kan gärna ställa upp som Moderator eller nåt och hålla fortet om det är där som skon klämmer.