I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gulan-bannern, Jay-Z!? --->

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-04-19 04:13

Gulan-bannern, Jay-Z!? --->

Får ni eller rättare sagt Gulan använda Jay-Z på sin banner!?
Vad skulle hans management och han själv säga över att dom använder hans ansikte att känna pengar och besökare på?

Tänkte på det många gånger nu.
Vet inte om liknande tråd redan finns uppe, ursäktar mig då.

..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-04-19 04:31
dem kanske har tillstånd?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-19 04:54
"Vad skulle hans management och han själv säga över att dom använder hans ansikte att känna pengar och besökare på?"

- "Jag känner mig hedrad som fan, bara för det så ska jag rappa 99 Problems tre gånger extra när jag kommer till Globen i juni!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-19 07:50
Vad skulle hans management och han själv säga över att dom använder hans ansikte att känna pengar och besökare på?

Ja, för mängden besökare lär öka lavinartat nu när det är Jay-Zs ansikte som pryder bannern.
Look with your own eyes - See with your own mind
Redaktionschef

2008-04-19 14:42

lugn lugn ... varför så otrevliga?

Det är en illustration av ett foto, och därmed okej att använda hur man vill. Det här handlar dessutom om en svensk hiphopcommunty ... inte direkt världens största sida hehe.

det här har diskuterats tidigare, för övrigt:

http://community.whoa.nu/community/forummessage.aspx?topicID=591975&forumID=7&highlight=gulan 

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-04-20 10:52
Framör allt så är det annonsören som står för reklambilden, så om det är något problem så är det Gulan som får ta den ickebefintliga diskussionen med Jay-Z:s advokater.

Rensat och varnat, f.ö.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda