I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spam på whoa? (ifrån användaren "abigelbaby")

Whoa Community - Allmänt om whoa

2008-10-21 12:02

Spam på whoa? (ifrån användaren "abigelbaby")

Hejsan!
Fick det här meddelandet på meddelande funktionen nyligen.

[email protected]

Hello
My Name is Racheal Amadu i saw your profile at(www.whoa.nu)and admire it,i think we can make it together, therefore i would like you to contact me back through myemail address( [email protected] ) so i will tell you more about myself and i will also send you my photo as soon as you contact me back. Hoping to hear from you soonest, UNDERSTAND THAT LOVE IS ONE,
:::::WITH LOVE AND TRUST.
Love & Kiess .
Racheal,

[email protected]

................................................................................

[email protected]

Hej
Mitt namn är Racheal Amadu Jag såg din profil på (www.whoa.nu) och beundrar det, jag tror att vi kan göra det tillsammans, därför vill jag dig att kontakta mig via myemail adress ([email protected]) så jag kommer att berätta mer om mig och jag kommer även att skicka mitt foto så snart du kontakta mig tillbaka. Hoppas att du hör av dig snarast, förstå att kärleken är bara ett exempel,
::::: Med kärlek och förtroende.
Kärlek & Kiess.
Racheal,

[email protected]

Forumssignatur...

2008-10-21 12:06
Jupp, "hon" reggades inatt och åkte ut så fort nån admin såg det :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-21 18:36
haha säkert nått peddo:P
AdeOne!

2008-10-21 23:37
HeRRReL P13

Nej men troligtvis en bot..
be the change

2008-10-22 11:21
hon heter Rachel, lalalala laaa..
Graffare

2008-10-25 17:14
De är en bot som har hittat hit via stucks egen blogg, hehe

2008-10-25 17:18
va fan är en bot? anna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2008-10-25 17:20
En bot är ett program som är programmerat för olika ändamål. I det här fallet - spamma.

Webmaster

2008-10-25 17:26
hiccory: Haha. Anna är faktiskt en bot ;) .. Fast hon var väl för en IRC kanal har jag för mig hehe.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Graffare

2008-10-25 18:05
Anna var ju ingen bot, de var ju basshunters bästa kompis, botten va ju offline. Läser du intevjuer med basshunter? SKÄMS!