Gilla knapp till whoa!! (Facebook)

Whoa Community - Allmänt om whoa

Gilla knapp till whoa!! (Facebook)

Jag tycker det vore häftigt om det kom en gilla-knapp till whoa till trådarna. Till exempel så skulle man kunna läsa en politisktråd i blandat och kunna hitta den i "dina aktiva" utan att man kommenterat tråden. Tror det finns fler än jag som gillar höra andras åsikter i olika trådar trots att man står i en så kallad gråzon.

Jag tror även att det vore det bra i Audio och svensk hiphop. Jag har hitta massa trådar med bra låtar som bara fått 3 kommentarer. Med en gilla-knapp tror ja att folk känner att deras musik blir uppskattad här trots allt..

Ingen som håller med? Jag tycker det vore grymt ;D

Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Så. Du vill ha något som funkar nästan exakt som "lägg till bokmärke"-knappen vi redan har? ;)

Louder, det var också min första tanke men om man fokuserar mer på parallellen till facebook kanske det inte är en så dum idé trots allt. att kunna kommentera andras inlägg/trådar rör ju bara till det (som vissa forum har när man svarar på ett inlägg ist för på en tråd och det hela blir ett träd av diskussioner) men att bara markera att det här inlägget/tråden var bra kanske vore en bra idé. om inte annat kanske vi slipper en del "word"-inlägg.
vadå? jag dyster?
jag tycker också det är bra. med också ett minussystem för trådar (+1/-1). tex om man söker på "flickvän gjort slut, vad ska jag göra buhuhu" i forumen så kan man se vid sidan om hur gillad tråden är, och sålla bland skit och bra.

eller nu skrev jag ungefär det greggan gjorde. men skitsamma.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
tycker att det är nåt som borde göras!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Tycker det vore klockrent
Moderator

2010-02-06 18:53
kanske skulle kunna arbetas fram en varjant av "gilla-knappen" i dett forum om admin orkar =)
//TW
vore ju som fyra sa nice med en "ogilla" också, faktiskt.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Mattheew

Detta är hiphop, den borde heta "Hata" inte ogilla. ;)

Nja, hyfsad idé, är lite kluven. Gillar faktiskt Whoa som det är..... :-)
be the change
det borde heta def och keff eller några andra roliga hiphopord

haha eller Hot or Not
aah.. fast ne.....

håll dig till facebook
http://soundcloud.com/dustycreek
Håll dig till audio forumet p12:a.
Manager

2010-02-19 18:06
Jag gillar idén. När någon postar en låt eller skiva så kommer alla hatare fram för de är de enda som orkar skriva verkar det som. Folk som diggar har en tendens att inte palla skriva i samma utsträckning. Men att klicka på en gilla-knapp tror jag de flesta pallar.
Redline!
Tycker en ironisk variant vore roligare, typ "hata" istället för ogilla;)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
haha, håller med.. vore grymt!! ;D
det som snear med gilla/ogilla knappen i forum är att folk gärna t.ex. ogillar vad nån säger för att den inte håller med, fast nån har en mkt bra poäng. är ni me?
"life's a garden, dig it."