I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hälsning från hela whoa

Whoa Community - Allmänt om whoa

2010-03-14 05:55

Hälsning från hela whoa

Admins skiter i och hålla i tävlingar mm fast alla medlemmar sedan 1 /1/2 år tillbaka tjatat om detta. dom tror säkert eminem ska delta och väntar. vilket gör whoa oattraktivt.

Och ändå har dom reklam för att dom ska tjäna på oss ( Vilket skit vi än lägger upp kan vi göra på vilket forum som helst. )

Btw betala för supporter ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-14 05:57
Och nu kan dom inte skylla på att det inte är deras fel. för när vi la upp en tråd blev den raderad för tävlingen inte var på whoas ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-14 07:50
Vilket forum pratar du om? Sv hiphop? Vår hiphop? Battle?

Grundregeln är att en tävling ska clearas med admins eller moderatorer innan start, så att vi kan se att upplägget håller osv. Kanske det inte gjordes nu

Supportergrejen är inte så skum heller om du tänker efter, vill man supporta är man välkommen att göra det, då kan man välja själv huruvida man vill bidra till whoa eller inte. Det är ingen som tvingar dig att göra det, du blir inte begränsad i forumen om du inte gör det, utan det är ett val som alla får göra själva. Whoa är, tillskillnad från vad du och många andra tror, i dagsläget ingen sida som går mer ekonomisk vinst, därför är reklamen nödvändig för att driva sidan vidare, vill folk då dessutom supporta forumet är det toppen.

Redaktionschef

2010-03-14 13:37
Vi ser gärna tävlingar i vår hiphop audio & video, som jag antar att du syftar på, men det måste - som Frozen säger - vara genomförbara. Vi har anordnat tillräckligt många tävlingar för att veta när saker och ting inte kommer att fungera (även om man så klart aldrig kan vara helt säker, några riktigt seriösa tävlingar fungerade inte och det är väl därför som många av oss som tidigare anordnade tävlingar tappade suget).

Alla som vill anordna en tävling är välkommen att presentera upplägget i en tråd här i allmänt om Whoa.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-03-14 14:02
detta är inte en hälsning från hela whoa, sluta ljuga.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2010-03-14 14:09
Dessutom kan jag hinta om att våra moderatorer för fullt planerar och snickrar på planer för en tävling just nu i skrivande stund.

2010-03-14 16:27
Nelione - Det känns som att det ligger någonting mer bakom än bara att du är tävlingssugen :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Producent

2010-03-16 19:30
sign me up som domare, jag är med och fixar en battle-tävling.

2010-03-25 21:29
Det krävs att det är ett hållbart koncept och att de som är involverade är pålitliga och ordentliga. Jag har själv anordnat massvis med tävlingar back in the days på whoa och vet vad jag pratar om och tro mig, många ideer är inget än ideer i slutändan. Det är liksom ingen ide (saknar apostrof, haha) att börja på ngt som i slutändan kanske bara blir wack. Whoas medlemmar förtjänar bättre.

Mvh.

2010-03-31 04:23
Otippat att folk bakom whoa tar åt sig. Det som är meningen men det ville vägen :)

2010-03-31 10:53
Otippat att folk bakom whoa tar åt sig. Det som är meningen men det ville vägen :)

Vilka skulle annars svara än vi bakom whoa? Det är ju oss du kritiserar. Vore skumt om vi lät någon annan föra vår talan...?

2010-04-01 18:09
Nelione - Alltid kul att låtsas som att man snackar om nån annan, men det är nog enklare om det inte finns dokumenterat ;)

Admins skiter i dom tror säkert eminem ska delta och väntar. vilket gör whoa oattraktivt. ändå har dom reklam för att dom ska tjäna på oss

Men som sagt: vari ligger din egentliga gnällorsak? :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda