I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nivån i Svensk Hiphop Audio & Videoforumet?

Whoa Community - Allmänt om whoa

Skivsamlare

2010-07-08 08:47

Nivån i Svensk Hiphop Audio & Videoforumet?

Är det bara jag, eller har det börjat dyka upp sjukt mycket audioforumsmaterial i Sv. Hiphop? Sjukt irriterande att ramla in på någon tråd med någon testosteronfylld 15-åring som snubblar på orden, när man letar efter nya artister att lyssna på.

Kan ni inte hålla lite bättre koll på vad som släpps där? :)

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Rappare

2010-07-08 09:31
CO-SIGNED!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2010-07-08 10:03
Om ni hittar trådar som ni inte anser höra hemma i det forumet så tryck gärna på rapporteraknappen eller kontakta modsen i det berörda forumet, på så sätt hjälps vi alla åt :)

Rappare

2010-07-08 10:14
incomming report spam...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe
Producent

2010-07-08 11:32
rapportera vet vi ju nästan alla att det händer inget utav. moderatorerna kommer bli spammade som sagt ^^
Producent

2010-07-08 11:33
fast o andra sidan finner jag bara en sådan låt.. den med änglalik och wizdom och company...
Moderator

2010-07-08 18:39
Jag ser ofta namn där jag aldrig nånsin hört talas om förut, och när jag lyssnar så blir jag bara besviken då folk i vår hiphop forumet gör det bättre ibland.
//TW
Moderator

2010-07-08 21:19
Det är faktiskt inte så många som använder rapporteraknappen tycker jag, är oftast samma användare hela tiden som gör det. Och allt som oftast tycker jag att det fixas rätt så snart efter att det rapporterats :)

Sen håller jag väl med lite, vår hiphop borde hålla sig till vår hiphop. Finns ju liksom ingen nivå man måste nå för att få droppa i svensk hiphop. Räcker ju med ett litet utdrag ur reglerna:

Det är inte kvalitén på musiken som bestämmer vilka trådar som syns i detta forum eller inte. Detta då folk helt enkelt har olika smak och det skulle bli för svårt att enas om vad som är bra och dåligt. Istället väljer vi att dra gränsen utifrån hur etablerad/uppmärksammad/känd en artist är.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-07-09 09:21
Istället väljer vi att dra gränsen utifrån hur etablerad/uppmärksammad/känd en artist är.

precis som veckans mp3...
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Redaktionschef

2010-07-09 22:36
Vi lägger ju upp massa okända snubbar som veckans mp3? :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-07-10 15:28
orden ´massa´ + ´okända´ fick för mig en ny betydelse. om det är nu en okänd snubbe (bra att du exkluderade den kvinnliga procentdelen av artisterna) så är det oftast feat. känd snubbe eller så har hAn oftast samarbetat med känd snubbe och känd snubbe .
men det är väl ändå den rätta vägen, folk vill knappt trycka på play när de ser ett namn de kan inte relatera till ...
WWW.COULISSE.SE
Redaktionschef

2010-07-10 17:52
Det är nog inte ens 1% kvinnliga procentandelar som skickar in material till oss. Jättetrist, men det säger mer om hiphopscenen än om oss.

På torsdag lägger vi upp en låt med en kille som heter Budji. För mig är han inget känt namn, precis som Maddix eller AimzHigh, men du verkar ju ha bättre koll än oss andra.

Hoppas att du gillar låten.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-07-10 18:18
men du verkar ju ha bättre koll än oss andra.

lugnt, jag fuckar lite med dig då du är så stor (no homo) och mäktig (;
jag kan ju inte veta vilken nivå repar den okända delen av artisterna som skickar sina bidrag till er, eller hur?
den dagen jag ens lyssnar på veckans mp3 kommer jag hellre avskaffa adblock (;
WWW.COULISSE.SE
Moderator

2010-07-10 18:27
Ohf, fan vad kul med en hint där. Stort fan av Budji här!
time isn't wasted when you're getting wasted .