|
|
|
|
|
felmeddelanden?
Där blev något fel. Förmodligen är det något som går över snart eller så är något helt enkelt sönder. Om forumen fungerar får du hemskt gärna rapportera detta i Allmänt om whoa. Om inget funkar alls så jobbar vi förmodligen på problemet medans du läser det här.
Det händer mig några gånger per dag. Whats up? Fler med samma problem?
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
Redaktionschef
2010-07-25 17:47
|
Stuck pillar rätt mycket med Whoa just nu. Småfixar. Kan vara därför.
Rapportera gärna in i vilka situationer dessa kommer upp. Dvs vad du försökte surfa in på och var du kom ifrån.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
Det strular extremt mycket för mig just nu. Det går supersegt att bläddra igenom forum och trådar, upp till flera minuter mellan genombläddringarna. Hoppas det löser sig när Stuck slutat pilla.
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
|
|
|
Det händer alltså när jag byter från sida A till sida B, dvs vad jag än gör.
|
|
|
Just nu händer det (nästan) hela tiden när jag byter från sida A till sida B, dvs vad jag än gör.
|
|
|
Men åh! Ursäkta spam.
|
Redaktionschef
2010-07-26 12:45
|
Allt borde vara under kontroll. Om du fortfarande får det så testa gärna från någon annan data och rapportera in om det kvarstår.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew | Nytt skivtips: Johan Alander - Punkt | Nytt låttips: RMK feat. Toppen - Sluta stressa mig |
|
|
|
Tycker det segar hela tiden varje dag i princip :/
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Ja, samma här. Det går sinnessjukt segt. 10 minuter mellan genombläddringarna. En annan bugg är att det ser ut som att alla är offline i nattråden, fastän de skriver och är aktiva.
|
|
|
Jag mailar Stuck och kollar läget...
|
|
|
mycket felmeddelanden idag.. folk är online igen men däremot kommer "något blev fel" sidan upp med jämna mellanrum, plus något annat error. varit så nu inatt
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Jag får upp "något blev fel" varje gång jag försöker tycka på "Dina aktiva"
Forumssignatur...<br>
|
|
|
inte haft några problem nu sen jag skrev sist i tråden!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
inte med felmeddelanden iaf, klockan verkar dock knasa för när jag skriven inlägg nu, kl 1705 så åker dom upp i tråden så det ser ut som jag skriver innan er
|
|
|
varenda gång jag trycker på "dina aktiva" får jag felmeddelandet.
((MAAD))
|
|
|
LOL, kolla mitt inlägg? Idag 15:27, jag skrev det 17:27.-..
((MAAD))
|
|
|
men wtf, alla mina meddelande hamnar två timmar bakåt i tiden, så vänta nu... är jag en tidsresenär?
((MAAD))
|
|
|
Ok, nu fungerar det som vanligt igen.
Forumssignatur...<br>
|
Redaktionschef
2010-08-02 15:47
|
Har felmeddelandena slutat helt? Jag har varit bortrest ett par dagar men suttit och surfat nu i säkert 7-8 timmar i sträck på Whoa utan några meddelanden.
|
|
|
Kommer jävligt ofta för mig nu, felmeddelanden var och varannan minut när man surfar omkring .. tyvärr..
be the change
|
|
|
Där blev något fel.
Förmodligen är det något som går över snart eller så är något helt enkelt sönder. Om forumen fungerar får du hemskt gärna rapportera detta i Allmänt om whoa. Om inget funkar alls så jobbar vi förmodligen på problemet medans du läser det här.
Konstant i 2 dagar nu på dina favoriter, ibland på andra flikar också.
|
|
|
Hmm, helt plötsligt fungerar det igen, hehe..
|
|
|
Där blev något fel.
Förmodligen är det något som går över snart eller så är något helt enkelt sönder. Om forumen fungerar får du hemskt gärna rapportera detta i Allmänt om whoa. Om inget funkar alls så jobbar vi förmodligen på problemet medans du läser det här.
det där fick jag nu när jag tröck på "Dina aktiva", klockan är 21:08 den andra i åttonde,... om nu detta skulle vilja resa i tiden som tidigare inlägg.
((MAAD))
|
|
|
Och wtf är grejen med att det står såhär nu i tråden?
Användaren är Inloggade davve_d P24
?
Och när jag försöker använda dina aktiva så går det inte
be the change
|
|
|
Nu försvann det första efter ett tag.. Men dina aktiva funkar typ aldrig för mig nu de sista.
be the change
|
Redaktionschef
2010-08-02 23:47
|
Fick felmeddelanden nu ett par gånger i rad när jag var inne i meddelanden och gästboken. Nån minut kunde jag inte ens komma in på Whoa. Men nu verkar det ha lagt sig. Skumt detta :)
|
|
|
+ att sidan går slött utav bara tusan. va sjutton har ni gjort ? :(
be the change
|
|
|
Nu får ni fan ordna det här, börjar ledsna på att jag inte kan hålla koll på mina aktiva trådar.
En lustig anekdot är att jag häromdagen lade ett bokmärke i den här tråden så att jag kunde hålla mig uppdaterad om när problemet skulle lösas. Ironi.
|
|
|
Händer mig varje gang jag försöker ga in pa "Dina aktiva".
The more emotion i put into it, the harder i rock.
|
Redaktionschef
2010-08-06 16:22
|
Hjälp gärna till och säg var ni befann er när ni gick in på aktiva och vilken webbläsare ni kör.
|
|
|
Internet explorer
|
|
|
Oracle;
Vart jag än är, Dina aktiva funkar inte för mig.. Inte alls..
FF
be the change
|
|
|
Precis som ovanstående, felmeddelandet kommer upp varje gång man klickar på "Dina aktiva". Jag kör också Explorer eftersom jag inte har en egen dator för tillfället.
|
|
|
jag hade FF för några dagar sen, funkade inte med det.. nu kör jag chrome, funkar fortfarande inte.
((MAAD))
|
|
|
För mig har det funkat felfritt i några dagar.
|
|
|
Nu är alla offline igen.
|
|
|
Whoa funkade inte alls på några timmar imorse heller!
|
|
|
fortf samma felmeddelande med dina aktiva.... sjukt störande..
be the change
|
Redaktionschef
2010-08-08 23:08
|
Whoa funkade inte alls på några timmar imorse heller! Det var nere med flit pga felsökning. Svårt att säga dock om den resulterade i så mycket. Fortsätt gärna rapportera om det knasar eller inte.
|
|
|
mina aktiva är fortfarande trasigt...
((MAAD))
|
|
|
|
|
|
Fortfarande samma problem för mig ocksa, med bade Firefoex och Explorer.
|
|
|
Åh, äntligen funkar det. Fy fan, vad glad jag blev. Tack så mycket :)
|
|
|
Oracle Dator inte data
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
|
Redaktionschef
2010-08-12 00:48
|
Korrekt :)
Fler som upplever att det funkar nu?
|
|
|
Nu funakr det fint igen för mig!
|
|
|
Förutom ovannämnda segheter och diverse krasher/felmeddelanden så har de senaste dagarna fungerat kanon från olika siter, olika maskiner, olika browsers.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
|
|
|
Det funkar finfint :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
Whoa slutade funka för en stund sedan. Det funkade inte alls, ingenting.
|
Webmaster
2010-08-16 09:27
|
Var lite tillfälliga problem där. Nu ska allt funka igen!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
|
|
|
Mina aktiva strular fortfarande.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
|