I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har jag inga vänner längre?

Whoa Community - Allmänt om whoa

Moderator

2010-07-29 18:35

Har jag inga vänner längre?

Min lista över vänner som är online är ständigt tom. Beror det på att jag inte har några vänner längre eller kan det vara något fel på whoa?

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2010-07-29 18:37
Dessutom lyser min plupp inte rött, trots att jag är inloggad. Körs hela whoa offline nu för tiden och det är därför ingen verkar vara online? Eller kan det vara något fel på whoa?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-07-29 19:04
Verkar ha varit så ett litet tag nu, alla står som offline hela tiden för alla verkar det som..
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-07-29 19:22
Jag har också lagt märke till det och dragit iväg ett mail till Stuck för att se vad det rör sig om.

Moderator

2010-07-30 00:26
Nu har jag vänner igen!
Toastare

2010-08-09 17:19
Jag har inga vänner nu och hade inte igår heller..
Jag skyller allt på Emma!