I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa loggan - Winter style

Whoa Community - Allmänt om whoa

2010-12-01 22:24

Whoa loggan - Winter style

Har ni slutat med att pimpa whoas logga?
Har varit borta härifrån en tid, därför jag undrar lite smått. Jag tycker att det var en rolig tradition som spred julkänslan även på whoa.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-12-02 14:07
Det var förra året är jag rätt säker på. Blir säkert (förhoppningsvis) i år igen.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-12-02 15:39
Kapten

ah, oki då blir jag glad. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-12-24 13:56
Fast det har tydligen inte blivit någon. Vad är det som händer egentligen?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-12-24 18:40
ännu ett tecken på att whoa håller på dö ut och kommer läggas ner ...
Redaktionschef

2010-12-24 22:22
Whoa håller inte på att dö ut och ska inte läggas ner, vad snackar du om?

Vi hade planer på att lägga upp förra vinterns logga, som vi var väldigt nöjda med, men när det begav sig så visade det sig att vi hade glömt att spara den. När vi insåg det hade vi kommit så långt inpå "julen" att vi valde att skippa det och istället koncentrera oss på samma som de flesta andra; nära och kära.

Det är alltid fritt fram och knåpa ihop egna förslag. Dyker det upp nåt vi diggar så kanske vi slänger upp det.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-12-24 22:34
Oracle;

Man märker i forumet att det sakta dör ut mer och mer, och sen när aktiviteten sjunkt såpass mycket kommer det ju inte ens vara värt att ha uppe siten..

Negativ, ja. Men så är det, fotbollstrådarna är väldigt dåliga nu, det är väl för att ni har bannat sönder spursfanet, va han nu hette - spurs älskade han iaf och han var bra för sportdelen....

:/

Tråkigt med whoaloggan bara - ni kunde ju haft en 24 timmars tävling eller vad som liks..

Peace.

2010-12-25 02:13
Well, håller med om att alla forum på whoa är typ "döda". Samma personer i alla trådar.. och ja inte lika spännande trådar som förr. :S

Synd att vi missade en pimpad logga. Let's have hopes for next year then.. no biggie :)
Moderator

2010-12-25 12:59
Helt klart har forumen tappat aktivitet med åren, men jag kan lova dig att whoa inte kommer läggas ner på ett bra tag om det inte händer nått oväntat =)

A&V forumet är i full gång hela tiden som är och alltid varit ett av whoas kanske största forum?
//TW
Redaktionschef

2010-12-25 16:38
Ja jag tror det är en naturlig utveckling att Whoa förmodligen kommer gå mer och mer åt det som gör oss speciella. Hiphopforumen. Att en del av de "allmäna" forumen upplevs som "döda" lär ju bero på att det dykt upp sjukt mycket andra ställen där man kan diskutera sånt de senaste åren.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-12-25 22:50
JackWilshere- - Så, Whoa kommer gå under för att killen som gillade ett fotbollslag åkte ut för att han skrev rasistiska påhopp till de som gillade ett annat lag? Good riddance i så fall om valet står mellan att ha rasister eller inget alls.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2010-12-27 18:01
Rasist vettetusan - allt kan flyga ur ens mun när det är munhugg mellan lag!

Men får hoppas forumen kommer igång igen..

2010-12-30 19:06
...eftersom det är lugnt att vara ett pucko bara man gillar fotboll?

Det var f.ö. inte bara i fotbollstrådarna som sånt "råkade" flyga ut.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2011-01-06 19:44
Jag hoppas att det kommer lite variationer på loggan! Gillade vårloggan som var för några år sen, den med solrosen eller vad det nu var på :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.