I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent

2010-12-02 23:44

"rapportera tråd"

jag har många gånger blivit tillsagd att den funktionen ska användas... men till vilket syfte? det verkar som inte ett smack händer om man använder den. skriver alltid utförligt om varför jag använder den, men aldrig något som händer.

orkar ni inte? har ni inte tid? eller är det något strul med knappen?

Moderator

2010-12-03 17:22
Jag kan inte tala för alla, men jag själv kikar in i forumet där alla rapporter hamnar lite då och då, är det någon rapport på någon tråd ifrån Vår hiphop A&V så tar jag mig en titt och ser vad som ska göras. Kan tänka mig att vissa har kanske har "glömt" denna funktion, men det är bra att du tar upp detta så att alla mods blir uppmärksamma om det =)
//TW
Moderator

2010-12-04 12:57
Dom flesta rapporterna fixas ju såklart, eller ja, nästintill alla. Jag brukar kolla in och se om det är något som kommit in, ska däremot säga att jag inte håller med om vissa rapporter som kommer in till Audio & Video, och därför inte gör någonting åt dem. Men som sagt, nästan alla fixas, är någon enstaka som inte görs något åt det överlag.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-12-06 23:21
Sen så kan man inte riktigt förvänta sig att ens inlägg kommer tas bort bara för att man hade fel om nånting ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Moderator

2010-12-06 23:32
Haha!
time isn't wasted when you're getting wasted .